Nu Online
Momenteel zijn er 692 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel Gravenhof in Dworp

20-6-2006 14:13:52
Hey! Wij trouwen op 19/05/2007 in 't Gravenhof in Dworp. We hebben niet veel zalen bezocht (wel veel prijzen opgevraagd) maar we waren direct laaiend enthousiast over deze zaal. Heeft iemand hier positieve en/of negatieve ervaringen mee?

Bedankt!
Beatrijs

beatrijs
19-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1416

Mieke
7-7-2006
 Meld misbruik20-6-2006 20:35:17

Hallo,
Mijn ouders zijn al verschillende keren gestopt in deze feestzaal als ze met vrienden naar de kerstmarkt geweest zijn in Duitsland. Dit is telkens met een bus van zo'n 50-tal personen. Het is wel enkel een snack die dan geserveerd wordt, omdat dit rond middernacht is als ze daar zijn.
Dit is meestal in de kelderzaal. Er zit anders wel altijd veel volk in de zalen.
De bediening en het eten is altijd perfect in orde.
Groetjes, Mieke 7-7-2006

Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik20-6-2006 23:08:57

Ik ben daar 5 jaar geleden naar een trouwfeest gegaan en het was het beste feest van alle trouwfeesten dat ik meemaakte: lekker eten, goede bediening, goede receptie, ...
enige minpunten, vind ik is dat er niet 1 grote zaal is maar allemaal salons en als je iedereen rond de eretafel wilt, is dat moeilijk + het feit dat de huur van de zaal alleen al 900 euro is. Mijn toekomstige en ik hebben elkaar op dat bewuste feest leren kennen en we wilden ons feest daar ook doen oorspronkelijk omdat we het daar zo goed vonden, maar de redenen hierboven hebben ervoor gezorgd dat we het nu in Kasteel van Lebbeke doen.
We waren ook naar Classic Domain gegaan ook regio alsemberg/ dworp maar dat was erg duur en geen flexibiliteit in keuze, naar het schijnt nochtans heel leuke feesten daar.
hopelijk weet je zo wat meer.
Groetjes
Vanessa
09/09/06

bart
2-9-2006
 Meld misbruik21-6-2006 14:06:18

Hey

wij trouwen daar ook, mail me na 25 september 2006 op fideel@gmail.com en ik laat het u weten hoe het was!
Ik ben vooral enthousiast over de persoon van de feestzaal die u begeleidt, deze geeft een grondige uitleg,wat mogelijk is en wat niet!
In andere feestzalen gaven ze boekje, toonden ze kort de feestzaal en da was het dan.

De locatie is schitterend! Hopelijk heb je mooi weer en kan de receptie doorgaan in de tuin.
Bij slecht weer gebeurt dit binnen in de zaal waar daarna het feest doorgaat.

Het eten, bediening schijnt er voortreffelijk te zijn maar meer daarover na ons trouwfeest!

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info