Terug naar overzicht
Hallo, Mijn ouders zijn al verschillende keren gestopt in deze feestzaal als ze met vrienden naar de kerstmarkt geweest zijn in Duitsland. Dit is telkens met een bus van zo'n 50-tal personen. Het is wel enkel een snack die dan geserveerd wordt, omdat dit rond middernacht is als ze daar zijn. Dit is meestal in de kelderzaal. Er zit anders wel altijd veel volk in de zalen. De bediening en het eten is altijd perfect in orde. Groetjes, Mieke 7-7-2006
Ik ben daar 5 jaar geleden naar een trouwfeest gegaan en het was het beste feest van alle trouwfeesten dat ik meemaakte: lekker eten, goede bediening, goede receptie, ...enige minpunten, vind ik is dat er niet 1 grote zaal is maar allemaal salons en als je iedereen rond de eretafel wilt, is dat moeilijk + het feit dat de huur van de zaal alleen al 900 euro is. Mijn toekomstige en ik hebben elkaar op dat bewuste feest leren kennen en we wilden ons feest daar ook doen oorspronkelijk omdat we het daar zo goed vonden, maar de redenen hierboven hebben ervoor gezorgd dat we het nu in Kasteel van Lebbeke doen.We waren ook naar Classic Domain gegaan ook regio alsemberg/ dworp maar dat was erg duur en geen flexibiliteit in keuze, naar het schijnt nochtans heel leuke feesten daar.hopelijk weet je zo wat meer.GroetjesVanessa09/09/06
Heywij trouwen daar ook, mail me na 25 september 2006 op fideel@gmail.com en ik laat het u weten hoe het was!Ik ben vooral enthousiast over de persoon van de feestzaal die u begeleidt, deze geeft een grondige uitleg,wat mogelijk is en wat niet!In andere feestzalen gaven ze boekje, toonden ze kort de feestzaal en da was het dan.De locatie is schitterend! Hopelijk heb je mooi weer en kan de receptie doorgaan in de tuin.Bij slecht weer gebeurt dit binnen in de zaal waar daarna het feest doorgaat.Het eten, bediening schijnt er voortreffelijk te zijn maar meer daarover na ons trouwfeest!Succes!