Opgestaan om 07:00. Het weer zag er niet fantastisch uit, maar het was toch (nog) droog. Om 08:00 vertrokken naar de kapper (De Dyn te Ekeren). Joyce heeft fantastisch werk geleverd. Alles is mooi blijven zitten tot in de vroege uurtjes. Om 09:00 afspraak voor de make-up (Wellfass, Brasschaat) De make-up was nog mooier dan met de proef. Dank je wel Jenifer!
Om 09:40 hadden we afgesproken met de fotograaf, Ilse (een vriendin van mij) zodat zij reeds aanwezig was vóór de genodigden…en voor enkele mooie “aankleed” foto’s.
10:00…. Spannend… de eerste gasten komen aan. Iedereen vindt mijn kleedje (Bruidsparadijs, Merksem) prachtig. Mijn ventje ziet er ook uit om te snoepen (Men’s Fashion, Kapellen)
10:30 Ik krijg mijn bruidsboeket (Van Gastel, Ekeren), net voor we vertrekken naar het Districthuis te Ekeren.
10:45 Tijd voor het ja-woord!
Bij het buitenkomen hadden we een glaasje champagne voorzien. Het begon spijtig genoeg heel licht te regenen, maar de bomen rond het districthuis gaven voldoende beschutting. Hier hebben we ook nog een paar mooie familiefoto’s kunnen nemen.
Van 13:00 tot 15:00 was er tijd voor een drankje, broodje (verrassingsbroden Panos), babbeltje… en nog een fototje :o)
Onze fotoreportage hebben we genomen tussen de buitjes door. Eerst Petrolium Zuid, daarna de voetgangerstunnel, en ten slotte in het Plantin-Moretus museum (waarvoor dank aan het personeel !)
Geen tijd om uit te rusten.
Om 18:30 werden we verwacht in de zaal (‘s Graevenhof te Schilde) zodat we onze gasten konden verwelkomen. Het was een prachtig feest. De aankleding van de zaal, het eten, de bediening. Het was in één woord, af. Het dansfeest (DJ team Up to You) werd geopend door onze openingsdans, Parce que c’est toi van Axelle Red. En wat voor een dansfeest… Er werd met iedereen rekening gehouden. Zowel voor het jonge publiek, als voor het iets minder jonge publiek.
Om 04:00 werden we met de taxi opgehaald en veilig thuis afgezet.
Voila….aan iedereen die nog dagen op de teller heeft staan… geniet van jullie dag, want het cliché is écht waar… hij is om voor je het goed beseft!
Groetjes, Inge