Terug naar overzicht
Hallo Katrien,ik denk dat hij cd-bonnen zeker zal kunnen apprecieren. Om je een idee te geven, wij betalen 400€ voor de hele avond. Nog veel succes met de voorbereidingen.groetjes,Dorien
Hoi Katrien, Wij hebben eveneens 400 euro betaald van 20u tot 5u 's morgens...Groetjes,Karolien03/06/2006
hoi Katrien,Wij betalen 300 euro van ongeveer 9 uur tot ongeveer 4 u.groetjeskenne
Hey katrien,Wij hebben nog niet beslist welke DJ we gaan nemen, maar we hebben al bij verschillende inlichtingen ingewonnen.* 300 euro (van 22u tot einde)* 350 euro (van 21u tot einde)* 450 euro (van 22u tot 04u)Hopelijk ben je iets met deze info...Grtz,Isabel01/09/07
Heyamai, das wel fijn van hem hè.. Wij betalen 250 euro voor de ganse avond. Wendy05/08/06
Hartelijk bedankt allemaal voor de reacties!Nu hebben we toch een idee!Groetjes,Katrien
wij betalen 200 euro indien hij komt zonder eigen installatie en 300 indien hij eigen instalatie meebrengt. en dit voor gans de avondliefs
Amai, wij betalen € 450 van 21u tot 4u. En in andere zalen waar we gaan kijken zijn was er zelfs een van € 600... Precies toch groot verschil...
Ik denk dat je gemiddeld aan een 400 Euro komt voor een deftige dj met een prof-installatie.Zelf ben ik dj en werk ik met dj's en de vraagprijs bij ons voor een trouwfeest varieert tss de 380 en de 500 Euro naargelang het aantal personen, de locatie, enz...
Hoi,Ik denk idd ook dat je met CD-bonnen hem een heel groot plezier kan doen! Wij betalen 350 euro voor de hele avond, tot de laatsten naar huis gaan!Debra11/08/06