Terug naar overzicht
heel erg veel geluk!!
leuk om alles zo al te planne eh... wij zijn ook op zoek naar een zaal en willen die ook graag snel vast leggen zodat he 'echt' is bij ons is het ook pas in 2013
Proficiat met jullie verloving en heel veel plezier met het plannen :-)
Bij ons ligt de datum vast...en de feestzalen die we al hebben bezocht, hebben onze datum nog vrij...dus het is enkel nog kiezen nu :-)Succes nog met de voorbereidingen!groetjes
Hoi Deborah,Wij zijn verloofd sedert eind juni 2010. Een kleine 2 jaar voor onze trouwdatum dus. We wilden oorspronkelijk graag in de zomer van 2011 trouwen maar mijn verloofde's broer verloofde zich een paar dagen na ons en wilde ook graag in de zomer van 2011 trouwen. Wij hebben ons goed hartje laten zien en gezegd dat wij dan wel een jaartje zouden wachten (2 trouws is een beetje veel op een paar weken tijd en ook superduur voor mijn verloofde's ouders). Je denkt in het begin van "my god, zo lang nog!" maar de tijd gaat véél sneller dan je denkt. Geniet volop van de voorbereidingen en heel veel succes met alles!Liefs,Nathalie
Proficiat Deborah! Fonteinhof is een prachtige locatie als je het kan betalen :-) Wij zijn er ook geweest en alles was volzet voor 2012 dus hebben we een alternatief gezocht en gevonden. Nog veel succes met de voorbereidingen!
Dank u wel allemaal!Is inderdaad nog wel even, maar dan hebben we voldoende tijd om goed te sparen en kunnen we alles op ons gemak regelen ;-)Ik kijk er alvast naar uit!