TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
16-6-2012
|
24-8-2011 8:57:05
Hoi Elke,
Wij trouwen ongeveer een maand later en hebben onze uitnodigingen ook al min of meer gekozen (ontwerp ligt nog niet helemaal vast). We hebben natuurlijk nog tijd genoeg, maar we gingen voor ander drukwerk bij een drukker langs en zagen daar toen toevallig een supermooie uitnodiging en hebben dan ook meteen een offerte gevraagd.
Om de uitnodigingen effectief te bestellen en te laten drukken, zou ik wel nog even wachten. Naarmate de planning meer concreet wordt, wil je misschien toch nog ergens iets wijzigen en als je de uitnodigingen al hebt, kan dat natuurlijk niet meer.
Nog veel succes met de voorbereidingen!
|
|
Sophie
2-6-2012
|
24-8-2011 9:27:32
Je kan best je uitnodiging al bestellen als je zeker bent van dat dat de uitnodiging is dat je wil. Je kan je proefdruk al laten maken, maar het effectieve drukken wachten de drukkers ook meestal mee tot de gebruikelijke tijd ervoor. Je kan dan natuurlijk wel al de enveloppe aankopen en beginnen schrijven. Zo heb je veel tijd voor mss veel werk.
Even ter info: vanaf februari zouden de nieuwe boeken met uitnodigingen beschikbaar zijn.
Succes
|
|
Els
10-9-2011
|
24-8-2011 10:50:20
Ik zou nog even wachten... zoek alvast uit wat je wil, maar wacht nog met bestellen. Want zoals je zegt kunnen er op zo'n lange tijd nog dingen veranderen. Wij hadden onze uitnodigingen drie maand op voorhand besteld en ondertussen was mijn verloofde van werk veranderd dus ook van GSM-nummer... het enige GSM-nummer dat op de uitnodigingen stond! Is ontzettend vervelend geweest ivm bevestigingen :)
Tis maar een tip ;)
|
|
Fredie
26-6-2010
|
24-8-2011 11:20:08
Hey Elke, ik zou ook wachten en die tijd benutten om goed en overal rond te kijken. Enerzijds om wat Els zegt (wijzigingen), anderzijds omdat je zal merken dat je smaak kan veranderen naarmate je verder in de voorbereidingen evolueert. Er zijn hier zelfs al bruidjes geweest die hun trouwjurk te snel hadden gekocht en plots toch nog liever een andere wilden !.. Neem er dus al je tijd voor want sommigen raken tijdens de voorbereidingen in de ban van een thema waarrond ze uiteindelijk willen werken (lente, zee, reizen, film...) en willen dan plots uitnodigingen die in dat thema "passen". Dat komt vaak omdat het forum zoveel uiteenlopende en vaak originele ideeën biedt. Tja, hoe meer mensen, hoe meer ideeën en hoe meer creativiteit, he...
|
|
Evelien
4-6-2011
|
24-8-2011 14:50:29
Hoi,
Ik zou nog even wachten met efectief ebstellen en drukken. Zoals Els zegt kan er nog wel wat veranderen.
Wij hebben bv even schrik gehad dat door (wegen)werken in het centrum de plaats van ons burgerlijk huwelijk zou veranderen (zelfs een maand ervoor was het niet 100% zeker)
Groetjes
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
24-8-2011 15:02:01
Hey Elke. Ik zou ook nog even wachten. Je kan misschien je ideetjes bewaren in een map (al dan niet op de pc) en een 6-tal maanden voor de trouw je ideetjes nog eens herbekijken. Ik denk inderdaad dat je misschien nog op leukere dingen komt of je dingen zult willen laten aanpassen. Groetjes
|
|
jeff
27-8-2011
|
24-8-2011 15:39:08
Hallo Wij trouwen nu zaterdag, en onze uitnodigingen zijn reeds gedrukt van december. Wij hadden die uitgekozen en wilden niet dat met het uitkomen van nieuwe catalogussen, we ze misschien niet meer zouden kunnen krijgen. In januri schreven we al de omslagen. Wij hebben alle saaie winteravonden, gevuld met onze voorbereidingen. Menu kaarten gemaakt, tafelnummers, onze bedankingen.....
Waren dus met alles op tijd klaar....het enige waarop we nu stressen is "het weer"
succes met de voorbereidingen
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|