Terug naar overzicht
Wij houden ons feest in Domein 't Meersdael, een prachtige locatie in Moerbeke-Waas. De zaal is eigenlijk een cottage met een aangebouwde witte feesttent die tevens volledig gedrapeerd is dus het is een echte luxe tent! De tuinen zijn prachtig, mooie vijvers, veel bomen, prachtig gewoon! Ik zou zo snel mogelijk horen of ze nog vrij is want ze zijn heel erg populair voor huwelijksfeesten. Je mag mij altijd mailen en dan kan ik eventueel wat foto's van het domein en de zaal versturen.GroetjesLynnlynnboogmans@gmail.com
Hoi Ine,Ik weet niet of ze er huwelijken doen, maar wat denk je van Domein Puyenbroeck in Wachtebeke?Groetjes,Laura Color
Ey Lynn, wij geven ook onze feest daar:). Mooie zaal met prachtig domein he.Ik vrees dat ze niet meer vrij zullen zijn, wij zijn vorig jaar in november de zaal gaan vastleggen (juni 2012) en dat was toen al het enigste weekend dat nog vrij was in juni.
inderdaad domein Meersdael is prachtig. Een aanrader
Een feestzaal met een grote tuin en desnoods een apart lokaaltje?Bv. Kastelenhof in Stekene (wel zelf traiteur voorzien)
't Meersdael is inderdaad echt mooi, maar een beetje te sjiek voor ons.en kastelenhof is helaas nietmeer vrij...