Terug naar overzicht
Hey hoi Tina,Als kleur-stijlconsulent en visagiste geef ik ook vrijgezellenfeestjes.Zoals een cava make-up party, een leuke party met heel veel make-up tips, cava en hapjes. Is altijd super gezellig! :-)En iedereen gaat met een mooie feestmake-up naar buiten! Of èèn van onze workshops. Je kan dit doen hier in mijn studio van Laura Color, of in sfeer-en eetcafè Brisee waar ik mee samenwerk. Wij doen ook grote groepen.Je mag mij altijd vrijblijvend contacteren!Groetjes,Laura Color
ik moest hawaitenue aandoen, heb t-shirt gekregen met het mannelijke team, waar de mensen moesten gokken welk m'n man wordt. sangria verkocht, labeltjes uit mannelijk ondergoed geknipt en gezegde something old, blue, borrowed and blue moest ik ook hebben. en m'n toekomstige moest alcoholische dranken drinken met de letters van m'n naam, alleen had ie geen chance; 8 stuks!
Ik organisseer voor mijn beste vriendin die 7-8weken voor ons trouw haren vrijgezellen. Ik ben van plan om een workshop taartjes versieren (doet ze heel graag) of een workshop koken. Ik zou dan voor alle deelnemers een roze hawaïkrans halen om te dragen of zo een grote plastice diamante ring die licht geeft. En dan voor haar zo een sjerp met 'bride to be' op en een strandtas in wit met zwart sierlijke letters 'Bride' op. Zij zal mijn vrijgezellen ook organisseren. We hebben samen al een paar keer er over gesproken wat we wel of niet graag hebben dat er gebeurt dan. Daardoor weten we beiden ook nog eens heel goed wat we gaan doen. Dat raad ik toch wel aan om te doen, wij kennen elkaar al meer dan 10j en kennen elkaar heel goed, maar het was toch goed om daar eens over te spreken. Dan ben je echt zeker over wat de andere wel of niet graag heeft.Nog veel succes met je voorbereidingen
Ik heb de vrijgezellen van mijn zus ook georganiseerd, we hebben haar een duosprong laten doen in Schaffen. 's morgens om 10u al op pad, met de trein richting Diest, vandaar via een avontuurlijke tocht richting dropzone. Daar instructies ontvangen over wat en hoe en nadien met de instructeur haar duosprong gedaan. Nadien terug richting thuisfront voor een etentje en een kroegentocht ... einde van de vrijdezelledag rond 5u 's morgens ...Hier bij ons spreken we er nu nog over ... en op Schaffen hadden ze dit nog nooit meegemaakt ... een duosprong in thema van een vrijgezellendag ...
wij hebben super leuk gepicknickt in een bos en daarna een CD opgenomen.. Was echt heel erg lachen. Daarna lekker gegeten en flink op stap..
Een CD opgenomen?lijkt me iets voor mijn vriendin...kan je dat wat verder uitleggen?