Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenfeest

24-8-2011 13:10:44
Hey allemaal...ikzelf trouw binnen 16 dagen op 10/09 en heb mijn vrijgezellendag reeds achter de rug :))
Op 12/11 trouwt echter één van mijn beste vriendinnen.
Wie van jullie heeft de meest geweldige vrijgezellenparty achter de rug en wil mij wat tips en toffe adresjes geven om dit te organiseren voor mijn maatje??? De mijne was ook geweldig, maar ik kan hem moeilijk overdoen voor haar...:))
Alvast bedankt!

Tina
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 837

laura

Meld misbruik24-8-2011 14:50:37

Hey hoi Tina,

Als kleur-stijlconsulent en visagiste geef ik ook vrijgezellenfeestjes.

Zoals een cava make-up party, een leuke party met heel veel make-up tips, cava en hapjes. Is altijd super gezellig! :-)
En iedereen gaat met een mooie feestmake-up naar buiten! Of èèn van onze workshops. Je kan dit doen hier in mijn studio van Laura Color, of in sfeer-en eetcafè Brisee waar ik mee samenwerk. Wij doen ook grote groepen.

Je mag mij altijd vrijblijvend contacteren!

Groetjes,
Laura Color

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik24-8-2011 16:03:16

ik moest hawaitenue aandoen, heb t-shirt gekregen met het mannelijke team, waar de mensen moesten gokken welk m'n man wordt. sangria verkocht, labeltjes uit mannelijk ondergoed geknipt en gezegde something old, blue, borrowed and blue moest ik ook hebben. en m'n toekomstige moest alcoholische dranken drinken met de letters van m'n naam, alleen had ie geen chance; 8 stuks!

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik24-8-2011 16:14:01

Ik organisseer voor mijn beste vriendin die 7-8weken voor ons trouw haren vrijgezellen. Ik ben van plan om een workshop taartjes versieren (doet ze heel graag) of een workshop koken. Ik zou dan voor alle deelnemers een roze hawaïkrans halen om te dragen of zo een grote plastice diamante ring die licht geeft. En dan voor haar zo een sjerp met 'bride to be' op en een strandtas in wit met zwart sierlijke letters 'Bride' op.

Zij zal mijn vrijgezellen ook organisseren. We hebben samen al een paar keer er over gesproken wat we wel of niet graag hebben dat er gebeurt dan. Daardoor weten we beiden ook nog eens heel goed wat we gaan doen. Dat raad ik toch wel aan om te doen, wij kennen elkaar al meer dan 10j en kennen elkaar heel goed, maar het was toch goed om daar eens over te spreken. Dan ben je echt zeker over wat de andere wel of niet graag heeft.

Nog veel succes met je voorbereidingen

Shanna
8-6-2012
 Meld misbruik25-8-2011 21:05:04

Ik heb de vrijgezellen van mijn zus ook georganiseerd, we hebben haar een duosprong laten doen in Schaffen. 's morgens om 10u al op pad, met de trein richting Diest, vandaar via een avontuurlijke tocht richting dropzone. Daar instructies ontvangen over wat en hoe en nadien met de instructeur haar duosprong gedaan. Nadien terug richting thuisfront voor een etentje en een kroegentocht ... einde van de vrijdezelledag rond 5u 's morgens ...

Hier bij ons spreken we er nu nog over ... en op Schaffen hadden ze dit nog nooit meegemaakt ... een duosprong in thema van een vrijgezellendag ...

Lies
2-9-2011
 Meld misbruik31-8-2011 22:21:51

wij hebben super leuk gepicknickt in een bos en daarna een CD opgenomen.. Was echt heel erg lachen. Daarna lekker gegeten en flink op stap..

Tina
10-9-2011
 Meld misbruik31-8-2011 22:38:10

Een CD opgenomen?
lijkt me iets voor mijn vriendin...kan je dat wat verder uitleggen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...