Terug naar overzicht
www.artichaut.be Hij heeft voor ons al een catering gedaan voor het huwelijk vanmijn zus en voor nog feestjes en hij is super.
Hey Eline. Inderdaad, Artichaut is een goeie! Groetjes
Artichaut is inderdaad goed. Verder schijnt Alfin ook heel goed te zijn. Zijn volgens mij allebei wel in de iets duurdere prijsklasse. Liefs,Nathalie
Artichaut antwoordt noch op e-mails, noch op het formulier op hun website - zou daar zelf niet meer op vertrouwen. Ik geloof trouwens inderdaad dat ze erg duur zijn, hoewel ik dat dus zelf nooit heb kunnen proberen...
Wij zitten bij de feestarchitect en zijn tot nu toe heel content met hen. Heel vriendelijk.Groetjes,Karen
Dacht ook aan Artichaut maar volgens onze zaal zijn die 'veel te duur geworden', ik ga er nog wel eens een mailtje naar sturen maar als ik geen antwoord krijg kunnen ze het vergeten. Zal ook eens bij de feestarchitect polsen.Bedankt!
Alfin is topperdetop maar de prijs is dat ook. (maar zoooo lekker....)hun baseline is 'passion for food' en ze zijn dus ook echt wel gepassioneerd tot en met.artichaut is iets goedkoper maar nog steeds redelijk hoog, ze doen o.a. filmfestival gent etc.