Terug naar overzicht
ik vind dat wel heel duur ja nu j
vervolg:nu ja .. hangt er natuurlijk ook vanaf of je 4-kleurendruk etc neemt .. wij hebben ze zelf gemaakt, dus dat is geen referentie.Mieke
wij betaalden 500 euro voor 160 plooikaarten (recto verso bedrukt), 160 kaartjes om er binnenin te steken voor receptie, avondfeest of dansfeest en 160 enveloppen. Dat was digitale druk dus geen off set, off set is normaal nog iet duurder. Ik denk dat jullie prijs niet duur maar ook niet goedkoop is, maar hangt idd af van wat er allemaal op moet komen.groetjes, katrien (nog 4 dagen)
Wij hebben alles zelf gedaan. Dan heb je natuurlijk wel maar één kleur maar in totaal hebben de 100 uitnodigingen en de voorbladen van de misboekjes ons maar 90 euro gekost of zo.Maar €350 gewoon voor 80 kaarten en 60 menu's is denk ik inderdaad te veel.Waar woon je? Ik heb van een collega gehoord dat er in Denderhoutem een vrij goedkope drukker is...
HeyWij hebben in totaal 500 euro betaald, maar dat is wel voor 200 uitnodigingen, 200 enveloppen, 50 menukaarten, en alle kaartjes voor receptie/feest. En ook nog ander papier dat we nodig hebben.GroetjesVicky09.09.06
het is wel wat duur. zoals al gezegd is digitale druk wel goedkoper dat off set.Wij hebbben 190 plooikaarten en 190 uitnodigingskaartjes in 4 kleuren besteld en de prijs is ongeveer 290€.Julie
hoi,wij hebben 125 uitnodigingen,65 receptiekaartjes en 25 avondfeestkaartjes+ 200 enveloppen (ook voor bedankkaartjes achteraf).Daarvoor hebben we 260 euro betaald.de uitnodigingen zijn digitaal gedrukt,geeft mooi resultaat.maar als je reliëf wilt dan laat je ze beter gewoon drukken!menu's printen we zelf af,papier koop ik bij AVA.groetjesSarah15/7/06
hey wij hebben voor 150 kaarten en 150 kleine om erbij te steken +de enveloppen 550 euro betaald grtjs
Wij zoeken een drukker rond Sint-Niklaas.Kent er iemand een "goedkopere" drukker in deze omgeving? Bedankt!
dag katrien,welke drukker is dat dan in denderhoutem en hebben zijn een site?alvast bedankt