Terug naar overzicht
Misschien werken met foto's van jullie aan zee? En dan zo'n foto van een hartje op het strand met jullie namen erin?Zo flessenpost is wel leuk, maar lijkt me niet handig om op te sturen...
wij hebben onze uitnodiging laten maken door een geweldig grafisch vormgeefster en ik ben heeel content dat we dat gedaan hebben. is wel in oost-vlaanderen, mocht je geïnteresseerd zijn, let me know!
ja wij hebben in mexico (waar we verloofd zijn) een fotoshoot laten doen waarvan we 99 foto's hebben ... + ook aan de zee!! dusja we hebben nu wel een idee maar willen iemand om het uit te werken
Hey DorienOok ik loop al lang met 'het uitnodigingprobleem' rond.Ik weet ook wat ik ongeveer wil maar krijg het zelf ook niet uitgewerktUiteindelijk gaat een ontwerpster (die ook een vriendin is) het ontwerpen.ze hebben al redelijk veel ervaring, en massa's ideeën, wat ook niet onbelangrijk is. Ik vind een uitnodiging toch redelijk belangrijk want dat is het visitekaartje van je huwelijk!!wij zijn van west-vlaanderen en moest je interesse hebben om het door hen te laten ontwerpen, stuur me dan gerust een mailtje en dan geef ik je hun gegevens door:jade.forever@hotmail.comveel groetjes en nog veel succes x