Terug naar overzicht
Hey Imke. Volgende cateraar is supertop qua eten & service. Hij is al met vrienden van ons meegeweest als kok naar zuid-frankrijk dus hij werkt wel op verplaatsing. Zijn prijzen ken ik niet.http://www.dineamic.be/home Succes!
Hakko Imke,Wij komen uit nl en hebben dezelfde planning. Wij zochten dus ook een traiteur die in de ardennen catering verzorgde en aan nog wat andere wensen voldeed.Wij zijn toen La bron tegengekomen, zij organiseren buiten actieve uitjes ook geheel verzorgde catering.Van simpele buffeten tot gehele menu's`!Mail ze eens, ik ben er zeker van dat ze jullie ook verder kunnen helpen :)Groetjes Shirleyjane
ik ben jaloers.... wij zijn vertrokken van het idee om alleen met de goede vrienden een lang weekend ergens naar een kasteel in frankrijk te trekken voor de trouw en we eindigen in een kasteel in belgie met een hoop (verplicht) volk en een hele dag eten eten eten .... geniet van jullie feest !!
Dag Brenda,Het 'verplichte gedeelte' kunnen wij ook niet vermijden hoor.Wij trouwen op 31/3, vertrekken dan daarna meteen op huwelijksreis en gaan dan nog van 13-15/4 op weekend met de vrienden. Op 31/3 vindt er dan een receptie plaats voor familie en vrienden en daarna dineren we nog enkel met de familie. Misschien kunnen jullie ook met de vrienden achteraf nog ergens naartoe trekken? Hoewel het voor jou al wel kortdag is natuurlijk.@Shirleyjane en Brenda, merci voor de tips!
@Rebecca dus :-)