TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
26-8-2011
|
24-8-2011 17:15:50
Hey Eline, ik heb ook getwijfeld of ik bedankjes zou voorzien, maar we gaan het toch niet doen. Zoals je zegt, ik ben ook nog nooit naar een feest gegaan waar we iets meekregen. Volgens mij is het iets wat daarna gewoon in een schuif beland, en dat zou zonde zijn van het geld. In Amerika gaan ze enorm ver, echt overdreven soms vind ik.
|
|
Evelien
1-9-2012
|
24-8-2011 17:23:24
Wij gaan het wel doen, gewoon omdat het leuk is :-).
We gaan achteraf ook nog een foto opsturen, voornamelijk om ook de mensen van de receptie en wie wel een kadotje geeft maar niet kan komen, te bedanken.
Kameraden van ons die 3 jaar geleden getrouwd zijn, hebben dat ook gedaan (bij hen waren het gepersonaliseerde suikerbonen) en vond dat wel super!
Groetjes!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
24-8-2011 17:34:51
Wij hadden ook enkel een foto. Die suikerbonen en kleine geschenk-toestanden houden we wel voor bij een geboorte! ;-)
|
|
suzy
6-8-2011
|
24-8-2011 18:10:30
ik had gepersonaliseerde winkelwagenmuntjes op die manier hadden de mensen er nog iets aan. Want iedereen moet gaan winkelen. :-)
|
|
jessica
26-8-2011
|
24-8-2011 18:57:19
wij hebben ook niets voorzien voor vrijdag het feest kost ons al genoeg
|
|
Katrien
26-8-2011
|
24-8-2011 19:18:21
Dat is een superleuk idee Suzy, echt origineel! Zoiets zou ik dan ook nog kiezen. Idd Jessica de kosten lopen rap op hé.
|
|
Lynn
21-4-2012
|
24-8-2011 20:06:54
Wij gaan waarschijnlijk ook de winkelwagenmuntjes doen, het is toch iets wat voor iedereen van pas kan komen! En nadien sturen we nog een bedankje met een foto van de dag zelf
|
|
Katrien
12-5-2012
|
24-8-2011 20:10:03
Beste Eline
Ik dacht het eerst wel te doen van bedankjes te geven maar ik kreeg van m'n tante de reactie dat ze dat toch nog niet gezien had op een trouwfeest (en die hebben er de laatste jaren toch heel wat gedaan). Ze vond idd ook dat suikerbonen iets is voor bij een geboorte... En de rest heb je idd het risico dat het ergens in een schuif beland of zelfs in de vuilbak... Wij zijn er nog niet uit maar suikerbonen gaan we zeker niet geven. Ik denk ook dat we achteraf een mooi bedankkaartje gaan sturen met een foto.
Groetjes
Katrien
|
|
Kim
18-8-2012
|
24-8-2011 21:18:07
Wij doen wel bedankjes. Halen onze doosjes bij AVA en zijn van plan om ze te vullen met suikerhartjes. Zo moeten we nadien niet nog iedereen een foto opsturen, die evengoed ergens in een schuif verdwijnt bij velen. Hier is het ook wel eerder de gewoonte om bedankjes te geven als de gasten doorgaan 's avonds. Misschien daarom ook dat het voor ons vanzelfsprekend leek...
|
|
suzy
6-8-2011
|
24-8-2011 21:41:50
Op ieder trouwfeest waar ik geweest ben hebben we iets gekregen bij het doorgaan... van foto, suikerbonen, enz. Je bent natuurlijk niet verplicht om iets te geven maar ik denk dat het tegenwoordig wel veel gedaan wordt.
|
|
Katrien
20-4-2013
|
25-8-2011 8:53:48
Bij de trouwfeesten waar wij geweest zijn, stond er bij het buitengaan altijd een tafel met bedankjes. En nadien kregen we dan ook nog een foto als bedanking opgestuurd. Dus zowel een bedankje als een foto. Ik weet nog niet hoe wij het gaan doen, maar ik denk dat het hier ook allebei gaat worden. Suikerbonen ofzo zullen het bij ons zeker niet worden. We hebben al 2 kids, dus de suikerbonen zijn voor ons verleden tijd. :-)
|
|
jamina
31-8-2012
|
25-8-2011 10:06:48
Wij hebben eigenlijk ook al op alle trouwfeesten waar we geweest zijn een bedankje gekregen... geen foto's maar wel oa een klein zakje met snoepjes in en vanboven zag je dan ook een klein fototje, een aftrekker met het koppel op getekend (heel origineel) een bloem voor op de muur te plekken... Wij gaan ook voor de winkelkarmuntjes, en hierop onze initialen, niet meer zo origineel maar wel handig... en ons budget was ook 1 euro pp per bedankje. foto's doen we niet, omdat we achteraf een foto van onszelf versturen zo raar vinden... ons eerste idee was wel, om in een groot karton ofzo onze foto te laten maken zodat alle mensen met dit karton op de foto konden en dan deze foto naar de mensen te versturen, maar daar zijn we alweer vanaf gestapt :-) Het is idd allemaal duur, maar ik bespaar liever op men uitnodigingen aangezien deze zeker in de vuilbak belanden en geef dan liever een leuke herinnering mee...
Veel succes ermee!! xx
|
|
nicky
3-9-2011
|
25-8-2011 11:34:39
Hey
Wij geven ook geen bedankjes ter plaatse. Wij geven wel achteraf een dvd ipv foto aangezien wij zelf iemand uit de familie laten filmen kost ons dat niks en zo een dvdtje kost ook niet veel. Omdat ze dan de trouw nog eens kunnen herbeleven. Zo een bedankje zijn ze toch rap vergeten...
Groetjes
|
|
Eline
7-7-2012
|
25-8-2011 11:42:22
Veel verschillende meningen... Dat wordt nog eens goed nadenken voor ons :)
|
|
Anika
9-4-2011
|
26-8-2011 16:08:21
ik denk dat veel ook van de streek afhangt waarin je trouwt. Bij ons wordt dit nooit gedaan, hebben het zelf nog nooit mee gemaakt, dus vonden dat ook overbodig. Wij geven de mensen nu een bedankfoto. Iets waar de mensen wel van nagenieten. Overal waar we komen bij familie (maar ook bij ons thuis) hebben al die bedankfoto's een plekje gekregen... (op een magneetbord, op de koelkast, op de kast,...) Dat kost dan bijna geen geld en de mensen hebben er meer aan dan suikerbonen.
wij wachten net als Véronique met de suikerbonen tot bij de geboorte! :)
|
|
annalisa
27-4-2012
|
26-8-2011 18:30:23
@ suzy hoeveel kosten zo een muntjes om te laten maken en waar kan je ze vinden ?
groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|