Terug naar overzicht
Hello!!!Hier ook nog een maand!! Brrrr, krijg idd ook kriebels... Wij moeten wel nog wat dingen regelen, zo van die kleine prullen die altijd uitgesteld worden, maar komt goed! Ik heb er zin in!!! xxx
Hier ook nog een maand!!! Krijg toch al wat stress hoor.Moeten ook alle kleine details nog afwerken, maar zijn zo goed als rond.Alle mensen hebben bevestigd, en nu kunnen we de tafelindeling beginnen maken.Kei spannend allemaal.Binnen 2 weken men jurk gaan afhalen. Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh......Groetjes
Hier ook nog een maandje te gaan! Spannend!Wij moeten ook nog zowat kleine dingetjes regelen.
Hier nog iemand die aan het aftellen is!Zenuwen heb ik nog niet echt, maar wel gezonde kriebeltjes... Spannend toch allemaal he!?Wij hebben ook zo goed als alles geregeld, wel fijn dat je weet dat alles in orde is.Bij ons moeten de mensen bevestigen voor 3 september, en er moeten er nog heel wat dat doen. Ik verwacht me er al aan dat we nog een aantal mensen gaan moeten opbellen. Is dit bij jullie ook zo?Groetjes Sofiex
Hier nog een 24/09/2011-bruidje. Gewoon van jullie berichtjes te lezen en die teller onderaan te zien krijg ik al zenuwen. Ik vraag mij echt af wat dat gaat zijn enkele dagen ervoor.Bij ons ook bijna alles geregeld. Morgen nog eens afspraak met de zaal voor de tafelschikking e.d. @ Sofie: Bij ons moesten de mensen bevestigen voor 20/08 en ik ben nu al heel de week bezig met bellen en sms'en naar iedereen die niet heeft geantwoord.Zelfs van onze eigen familie zijn er mensen die nog niet hebben geantwoord. Ik krijg er stress van. :-)Groetjes allemaal
Wij hebben 1 september als datum dat de gasten moeten antwoorden. Van de familie weten we het van zo goed als allemaal. 't zijn vooral onze receptiegasten dat nog moeten antwoorden.Volgend weekend gaan we de stress nog even laten wegblazen aan zee en dan is het volop genieten en naar de grote dag uitkijken.Veel plezier en stress nog allemaal met de laatste detailsxxxx :-)
wij hebben bijna alle bevestigingen binnen... geen klachten op dat vlak... :)zaterdag nog 's wat dingen regelen en afvinken!!!!! :)