Terug naar overzicht
in de honneymoonshop in amsterdam hebben ze een ruim aanbod van maggie sottero. ik heb daar mijn droomkleed gevonden en natuurlijk van maggie . ze zijn daar ontzettend vriendelijk en je mag echt zoveel passen als je wilt. anders moet je is naar de site surfen www.honeymoonshop.com. veel succes
Dag Eveline,Net als natje heb ik mijn maggie gekocht in de Honeymoonshop in Rotterdam. Ze hebben daar echt heel veel kleedjes van maggie en ook qua service vind ik het (tot nu toe in elk geval) een echte aanrader.Ik woon ook in Limburg dus het was best een eindje rijden, maar vond het zeker de moeite!Veel succes!
Ook ik hem mijn droomkleedje, een maggie, in the honeymoon shop in Rotterdam gekocht. Het was voor mij even rijden maar echt de moeite hoor! En die jurken van maggie zijn in't echt nog mooier dan op foto! Veel succes met je zoektocht!
Ik denk inderdaad wel dat the Honeymoon shop de grootste collectie van Maggie verkoopt. Maar zijn er echt geen dames die hun kleedje in België hebben gekocht? Je moet nog eens een paar keer terug gaan om te passen en dan vind ik Rotterdam toch wel een heel eindje ...
Er zijn hier volgens mij wel een aantal dames die hun kleedje in België gekocht hebben hoor (alleen de namen weet ik niet zo meteen). Misschien dat je via de zoekfunctie kan terugvinden om wie het ging?Ik heb ook getwijfeld om naar Rotterdam te trekken, maar heb het uiteindelijk toch gedaan omdat enkel daar alle kleedjes hingen die ik graag wilde passen. Anders had ik dus zowel naar La Sposa als naar Pierre-Yves moeten gaan en dat ging uiteindelijk dan qua tijd/afstand niet meer zoveel verschil maken. Wat je eventueel zou kunnen doen, is gaan passen in Rotterdam en als je een kleedje vindt, vragen of ze dat hier in België voor je willen bestellen (bij één van de winkels die Maggie verkopen).Andere verkooppunten dan die op de Maggie-site staan, zijn er niet. In NL zijn er wel heel wat meer verkooppunten dan in België. Je zou dus eens kunnen kijken via de store locator of er eventueel verkooppunten in NL Limburg zijn; dat moet normaal vanuit B Limburg best wel te doen zijn.
Ik heb mijn kleedje van Maggie ook in Rotterdam gekocht. Wel ben ik eerst gaan kijken bij Pierre Yves in Aalst en La Sposa in Roeselare. Daar is de keuze wel vrij beperkt, maar je droomjurk kan er misschien wel tussenzitten.Grtjes
Mijn droomkleedje van Maggie kwam uit La Sposa in Roeselare.
De keuze's aan Maggie's in Belgie is zooo beperkt!Wij vertrekken vanavond naar Rotterdam voor een weekendje, om morgen maggie's te gaan passen in de Honeymoonshop !
ik heb een kleed van maggie en heb het gekocht in Aalst , pierry-yves. super mooi prinseskleed :) maandag mag ik het gaan halen en zaterdag is eindelijk de grote dan :) groetjes
Na lang rondzoeken ga ik toch de stap wagen om naar the Honeymoonshop in Rotterdam te gaan. Heeft er misschien iemand hier al een kleedje gevonden, maar dan uiteindelijk in een winkel in België besteld?