TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
25-8-2012
|
25-8-2011 9:26:21
Hy Cindy,
Bij mij net hetzelfde! Had net een toppic gemaakt hierover. Hoe ver sta jij met je voorbereidingen?
|
|
Cindy
25-8-2012
|
25-8-2011 9:58:27
Hey Mieke, Leuk hé,nog een jaartje ;-) Soms zou ik al willen dat we toch al wat dichter waren want momenteel heb ik niet zoveel om handen voor de trouw. Heel veel hebben we nog niet in orde hoor,maar ik denk wel al de belangrijkste! Oké bij ons: - Zaal (Feestzaal Familia Nijlen) - Fotograaf (Jef Celen) - Getuigen: allebei onze broer én ook elk nog een goede vriend
De DJ is bijna oké: het gaat tussen een vriend die heel veel DJ speelt en de buurjongen. Die gaan we op 1 oktober eens in aktie zien en dan zullen we de knoop doorhakken.
Vervoer: Heb net nog mailtjes zitten sturen naar verschillende vervoerswijzen,we weten het niet goed...we wonen op wandelafstand van het gemeentehuis dus voor ons moet dat niet veel kosten,ik zou nog het liefst te voet gaan ;-)
Kerk: doen we niet aan mee
Gemeentehuis: ben er al een keer voor gaan horen en moest in september maar eens een keer terugkomen.Ze vonden dat ik belachelijk goed op tijd was...tja
Jurk: ik ga pas in januari.In oktober laat ik eerst nog een buikwandcorrectie doen en tegen dat dat een beetje genezen is zal het wel januari zijn.Ik zou graag genoeg nu al gaan hoor maar het heeft geen zin als in nu kleedjes ga passen die er na de operatie toch anders zullen uitzien op mijn lichaam hé. Mijn pasbeurten liggen al wel vast: 3 januari naar Cermo en 10 januari naar Linx Hasselt
Ringen,uitnodigingen,bedankingen,aankledingen,bruidsboeket,kleren bruidkindjes(die van ons),kostuum bruidegom,...,allemaal nog veel te vroeg nu. Ik denk dat alles pas tegoed in een hogere versnelling komt nadat ik mijn trouwkleed heb gekozen.
En jullie??
|
|
Mieke
25-8-2012
|
25-8-2011 11:44:44
hy Cindy,
Kei leuk, wij trouwen op dezelfde dag en onze zalen liggen niet ver van elkaar! Ben je van Nijlen? Ik zou ook veel liever hebbe dat het al later op het jaar was en alles dichterbij is.
Gistere
het voorschot van de zaal (feestzaal Rubens, achter de Kookgek in Berlaar, is pal tegenover het gemeentehuis en is 10min stappen van bij ons thuis) gaan betalen. En ineens gevraagd of we 's
middags met de suite daar kunnen eten. We zien het niet zitten om dat
bij ons thuis te doen, aangezien we in een appartementje wonen en je dan
echt geen zin hebt om alles klaar te zetten en terug af te wassen.
Buiten de zaal heb ik volgende dinge al geregeld: -Kleed:
ik laat het maken door een naaister en aangezien er speciale stof inzit
moest ik haar tijdig vragen of ze dit zag zitten en of ze dit wel
besteld kreeg -Kapster: dit is mijn oude kapster en babysit. Ze kent mij door en door en weet dus perfect wat ik wil -Gemeentehuis:
die ligt al vast van eind juni, hier in Berlaar kan is reeds ver op
voorhand je datum reserveren en dan moet je een half jaar opvoorhand nog
langs gaan om alle papieren inorde te brengen. Ik had 2x gemaild naar de burgerlijkstand om iets te vragen en zij hebben dan zelf gevraagd om alles al door te geven om de datum vast te leggen. -Voorlopige gastenlijst: aangezien ik tegen dat we trouwen ander werk heb, zal deze nog wel eens veranderen -Draaiboek van de dag: deze is al 5keer veranderd, hopelijk lukt et van deze te behouden. -Bruidkindjes/meisjes:
zoals eerder deze week ik al vertelde op dit forum, heb ik een
overvloed aan bruidkindjes/meisjes, mijn zus heb ik reeds geinformeerd
dat ik graag mijn petekindje als bruidskindje heb, de rest blijft een
verrassing. -Viering: wij trouwen niet voor de kerk, maar zullen toch
een soort van viering in de zaal doen. Toen ik me vorige maand een
avond verveelde heb ik deze gemaakt. -Bedankjes: ik heb ongeveer een
idee wat we als bedankjes aan onze gasten gaan geven. ik weet dat het
nogal vroeg is om hier al mee bezig te zijn. Maar bij ons in het dorp is
er eind juni een suikerbone winkel gestopt en daar heb ik organza
zakjes aan een spotprijsje kunnen kopen. En een vriendin heeft me
doorschijnende mica zakjes en hartjes lint bezorgd. Dus dat ligt ook al
klaar. -tafelversiering: toen ik vorige maand in de Blokker in
Wijnegem was, had die de laatste dag totale uitverkoop voor
verbouwingen, daar heb ik stoffe bloemetjes gekocht die eventueel als
tafelversiering kunnen dienen.
Verder heb ik zo wel al een aantal
ideetjes maar die moeten nog uitgevoerd worden. Zoals een visagiste,
dit zou ik willen vragen aan de zus van een vriendin. En onze ringen
willen we laten maken door een andere vriendin die goudsmid is. Het vervoer regelt mijn ventje (als autofreak) Hij zou graag een sportwagen huren, waar iedereen een wouw gevoel bij heeft en hij dan zelf in kan rijden. Ik zou heel graag in een Aston Martin gaan (weet niet de welke, heb ik gezien in het voorbij rijden) maar blijkbaar kosten die €1500 om een dag te huren en dat vinde we toch wat duur.
Een vriendin van mij trouwt ongeveer 8 weken voor ons en zij heeft ook nog niet zo heel veel geregeld. Ik probeer al zoveel mogelijk te regelen omdat ik terug ga studeren en tegen volgend jaar ook nog eens van werk verander en dus misschien niet veel tijd meer ga hebben om grote voorbereidingen te doen. Gelukkig zijn de belangrijkste dingen al gepland.
|
|
evelien
25-8-2012
|
28-8-2011 18:18:06
Nice nice.. nog een 3de bruidje (ikke dus) die dag!
|
|
Mieke
25-8-2012
|
29-8-2011 9:44:29
Hy Evelien,
Super leuk dat je ook op 25 augustus 2012 trouwt! Waar gaat jullie feest door? Ook ergens in de regio Berlaar-Nijlen?
|
|
Sita
25-8-2012
|
19-4-2012 12:36:13
Hey,
Ik zal die dag ook de gelukkigste zijn :-) dan ben ik vanaf 14u30 officieel mevrouw Bevers... Wij trouwen niet voor de kerk. Receptie bij mijn oudershuis (ik ga daar voor de laatste keer slapen) Trouwen op het gemeentehuis Restaurant (zijn met 26 volwassenen en 5 kinderen) Feestzaal (geven alleen drinkfeest/ton/vat)
Moeten de uitnodigingen nog ronddoen/opsturen, hoe lang op voorhand doen jullie dat? Being juli ergens de menu vastleggen, afspraak met fotograaf, feestzaal bespreken welke versnapering, wsl pistolet met kaas en hesp, en finishing touch met DJ.
Voor de rest denk ik dat we het zo wel hebben gehad... Ah ja, behalve kben nog aan het twijfelen of met onze eigen auto (Ford Mondeo) of ons laten rijden in ne "klassebak".
Voor de rest, mijn verloofde heeft zijn kostuum al héél lang, inclusief schoenen. Mijn kleed ga ik voor de eerste keer eind mei passen... spannend!
Gr., Sita
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|