Terug naar overzicht
Hey hey!Bij ons nog 364 dagen op de teller :)De zaal ligt al vast en de bruidsjurk ook (was nogal nieuwsgierig en kon niet langer wachten ).Het gemeentehuis ligt ook al vast en in oktober moeten we inderdaad nog eens langsgaan om alle papieren definitief in orde te maken.Voor de rest al heel veel ideeën maar ik zal me toch nog maar een beetje inhouden anders weet ik misschien de laatste maanden niets meer om te doen.Groetjes,Tamara
Hier vandaag nog 400 dagen, alle redenen zijn goed voor een feestje! ;-)
Bij ons vandaag ook 365 dagen op de teller...Ons programma ligt ook zo goed als vast, enkel de gemeente kan nog roet in het eten gooien. We hebben ook al een goed idee van de gastenlijst, maar je weet natuurlijk nooit wat er in een jaar allemaal kan gebeuren hé!Onze feestzaal ligt vast en daarmee samen ook de broodjeslunch 's middags voor de suite. Wij zien het ook niet zitten om bij ons thuis de rompslomp te hebben om volk te ontvangen op onze eigen trouwdag...Aangezien we niet voor de kerk trouwen, maar wel een ceremonie zullen houden met rent-a-priest op de locatie van de feestzaal, hebben we die ruimte ook al gereserveerd.We hebben al contact opgenomen met rent-a-priest, met de DJ van de feestzaal, vervoer en met de gemeente, maar die zaken liggen nog niet vast. Dat zal voor binnenkort zijn.Onze fotografe ligt ook al vast en nu ben ik op zoek naar een toffe fotolocatie, want ons feest gaat door in de regio Eeklo, St-Laureins en wij zijn niet van die streek...Vorige week heb ik al een playlist samengesteld, die ik graag wil voorleggen aan onze DJ, zodat hij ons genre wat kent.We hebben onze getuigen en bruidsmeisje al gevraagd.En nu ben ik volop bezig om liedjes en teksten te vinden voor de ceremonie.Het begint bij mij ook te kriebelen om eens bruidsjurken te passen, dus dat zal nu ook wel vlug volgen!! Spannend hé!Allez, Mieke, wij zullen dan samen aftellen hé!!
Hoi Mieke,Wij trouwen een 2-tal weekjes later...bij ons ligt er nog niet zo heel veel vast.We zijn intussen al naar 3 zalen gaan kijken - er volgt nog een 4de (hoewel zaal 3 het misschien wel zal worden). Veel onderhandelingen met firma's die lounge meubilair verhuren - dus het voorbereiden draait wel volop! Ook offertes van traiteur liggen klaar.Datum en uur op de gemeente liggen wel vast, kapper en visagie. Vervoer is geregeld, bruidsmeisjes, getuigen. In september heb ik ook afspraak met 2 fotografen en met de bloemenzaak.Op 5 oktober ga ik ook de eerste keer op jacht naar mijn droomjurk... Geniet nog van de voorbereidingen...het zal ongetwijfeld snel gaan!groetjesSandra