TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
12-5-2012
|
25-8-2011 10:07:15
Beste Sophie
Ik heb de mensen van Jagré op een beurs ontmoet en toen waren die ook redelijk pushy vond ik. Een ander merk afbreken vind ik sowieso not done. Je trouwkleedje moet je super zitten en moet jouw smaak zijn en het is niet omdat zij het merk niet verkopen dat het niet deugd...
Linea Raffaelli is toch zeker één van de bekende en goeie merken dus laat je niet van de wijs brengen als je dat mooi vind!! :-) En ook Ladybird vind ik mooie kleedjes.
Ik trouw op 12 mei volgend jaar en heb op 12 september mijn eerste afspraak bij Le Chapeau in Bree en de 14de september bij Maxim's Couture in Aarschot. Tegen dan zal er al wel nieuwe collectie uithangen. Als ik in één winkel echt het wow-gevoel heb, hoeft de rest voor mij niet meer maar als ik nog twijfel daarna ga ik zeker nog een paar winkels bezoeken.
Het is jouw dag dus ga voor je droomkleedje waar je je WOW in voelt! ;-)
Groetjes Katrien
|
|
Laura
30-6-2012
|
25-8-2011 11:26:07
Hoi Sofie,
Ik ben eind mei bij jagre in antwerpen geweest. Daar was toen een jonge vrouw die mij fantastisch geholpen heeft en die was helemaal niet opdringerig was. Ik heb toen ook mijn droomkleed gevonden. Maar zoals je het hier beschrijft was die man echt opdringerig en daar zou ik dan al niet meer willen terug gaan. Heb hetzelfde aan de hand gehad bij Koonings in nederland. Ik mocht daar maar een paar kleedjes passen en moest al rechtstreeks kiezen uit die kleedjes terwijl ik ze niet mooi vond toen ik ze aan had. Heb toen ook vriendelijk bedankt en ben door gegaan. Het zou me ook verwonderen dat de kleedjes van linea raffaelli en ladybird niet goed zouden zijn. Het zijn beide bekende merken. Ik weet dat ze bij Linkx in hasselt en in leuven een grote collectie hebben van linea raffaelli. Mss kun je daar eens gaan horen? Groetjes en nog veel plezier met de zoektocht.
|
|
Katrien
20-4-2013
|
25-8-2011 12:29:55
Hey Sophie,
ook ik ben bij Jagrée in Antwerpen geweest, net zoals Laura. En hier was van opdringerigheid totaal geen sprake. Ik had een beperkt budget, en ze hebben me onmiddelijk de rij jurken laten zien die binnen m'n budget pasten. Daar mocht ik er zoveel uitkiezen als ik wou, en op een aparte kapstok hangen. Ondertussen ging die dame nog achteraan zoeken uit oudere collecties, en ze had zelf ook nog 4 jurken bij. Ik heb 10-15 jurken aangehad, en ik twijfelde tussen 2. Toen ik zei dat ik echt nog niet kon beslissen, maakte ze daar geen probleem van. Ze heeft de namen van beide jurken opgeschreven, zodat ze direct wisten welke het waren als ik terug kwam. Toen ik een week later binnenkwam, wist ze zonder dat kaartje nog over welke jurken het ging. Misschien kan je naar hen gaan? Want hun service was echt wel schitterend.
Katrien
|
|
isabelle
|
25-8-2011 13:55:08
|
|
Fairytale Bride
8-6-2013
|
25-8-2011 15:01:49
Ik ben in mei 2011 naar Jagré te Antwerpen geweest, heb daar ook men droomjurk gevonden, alé besteld, want het pasmodel van wat ik wou ( dat ik geprint had) hadden ze niet meer... maar enkele jurken aangehad die er wel wat van weghandden, totoaal niet pusherig overgekomen, zeer goed geholpen, tevens ook professioneel hun mening gegeven dat ik niet echt zou staan met wit en wel met ivoor...
In november - december neem ik terug contact op en dan mag ik het een keer gaan passen ben razend nieuwsgierig...
Veel succes naar het vinden van je ideale jurk!
xxx
|
|
Sonja
12-5-2012
|
26-8-2011 7:07:44
Hey,
Als je kleedjes van Linea Raffaelli wil passen, zou je zeker eens moeten langsgaan bij Linx in Hasselt of Leuven. Daar hebben ze enkel LR en de volledige collectie. Ook bij Maxim's in Aarschot of Mechelen hebben ze redelijk veel keuze. Daar heb je wel verschillende merken. Ik wou ook vergelijken en heb 5 winkels gedaan. Uiteindelijk heb ik mijn jurk gevonden bij Het Bruidshuis in Merksem en het is er ééntje geworden van Marylise. Succes bij het passen, is echt héél leuk!
Groetjes, Sonja
|
|
Jill
10-8-2012
|
26-8-2011 18:49:19
oow is jagre verhuist naar deurne? welke straat ? want ik wou daar ook is gaan zien naar een jurk maar dacht dat het in antwerpen zelf was!
grtjes jill
|
|
Sophie
2-6-2012
|
26-8-2011 20:33:08
Jagre heeft een 2e zaak geopend in Deurne, Bisschoppenhoflaan. Maar in Antwerpen is hij nog steeds zene.
Vermits ik in Merksem woon, is het voor mij mr 10 minuutjes, daarom dat ik eerst nr Deurne ben gegaan.
Maar als ik het lees zou ik toch nr antwerpen gaan ze.
Groetjes Sophie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|