Terug naar overzicht
Hey Céline. Ik heb geen ervaring hiermee maar er is in juni/juli (allesinds heel recent) een bruidje van het forum daar getrouwd (Peggy) en zij was laaiend enthousiast over de pier!
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als het binnen je budget past en het is niet ver van waar je trouwt zou ik dit zeker doen! Wij hadden dit ook in gedachten, maar moeten 2.5u rijden en wilden onze gasten dit niet aandoen en hen ook niet verplichten om 's nachts terug te rijden of een overnachting te zoeken.Dus doen zou ik zeggen!
Dag CelineMijn nicht haar huwelijk was vorig jaar in november op de pier!Hele mooie locatie en lekker eten!Wij trouwen in maart en hebben gekozen voor het witte paard!GroetjesSylvie
Wij denken er ook aan om het in de pier te doen. echt wel een droomlocatie. Alleen, het moet idd in ons budget passen.... kent iemand soms prijzen, tarieven....... ? Groetjes !
wij zijn nog volop aan het zoeken naar een perfecte invulling van onze droomdag maar ik vind niets terug van de zaal op de pier iemand een tip waar ik moet zoeken?