Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stagebruilof

25-8-2011 12:40:04
Beste bruidjes in spe

Ik ben op zoek naar een koppel dat trouwt in het voorjaar van 2012. Ik heb een diploma eventmanagement, ik ben ook aan de slag als eventmanager en ik volg een verdiepingscursus 'Weddingplanner' aan het instituut Weddingplanners International in Nederland. Zelf ben ik van Gent.

In kader van deze studies ben ik op zoek naar een koppel bij wie ik stage mag lopen op hun huwelijk. Wat betekent dit concreet?

- Ik volg jullie voorbereidingen en geef tips (maar laat jullie uiteraard volledig vrij bij jullie keuzes)
- Ik volg intensief offertes op waardoor ik voor jullie de beste prijs kan verkrijgen (vb. bij bloemenzaak)
- Op de dag zelf ben ik jouw crisismanager (Ik herstel een kapotte halsketting, ik breng de huwelijkscadeaus veilig thuis, ik zorg voor afleiding als kinderen zich vervelen, ik breng een familielid weg die zich onwel voelt...) Kortom voor alles wat kan mislopen, probeer ik snel en discreet een oplossing te vinden.

Zijn jullie uit de omgeving Gent en wensen jullie mij een kans te geven, neem dan graag contact met me op: tessa.labeau@gmail.com

Alvast bedankt en veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk!

Tessa

Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1419

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik25-8-2011 13:02:49

Hallo,

Ik ben vorig jaar getrouwd dus helaas kan je niet bij ons langskomen.... anders graag .

Heel veel succes met de studies en de stage...

Groetjes
Annelies

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik25-8-2011 13:04:56

Spijtig genoeg ben je van Gent, ik ben van Limburg, anders had ik wel wat hulp kunnen gebruiken ook al heb ik al een paar dingen geregeld. Succes nog.

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik25-8-2011 13:11:56

Ik woon helaas in Antwerpen. Ik had je hulp anders wel kunnen gebruiken (uiteraard wel na overleg met m'n wederhelft), want buiten m'n jurk is er nog niets geregeld.

In ieder geval: succes met je stage! Ik weet zeker dat je wel een koppeltje zal vinden uit het Gentse.

Katrien

Marjolein
30-4-2012
 Meld misbruik25-8-2011 13:20:12

Idem hier, wij zijn omgeving Leuven. Als je wil mag je bij ons stagelopen, maar is ook wat ver voor jou wss...
Veel succes ermee !

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik25-8-2011 13:22:49

Hey Tessa,

Wij trouwen in juni 2012 in Geraardsbergen en zijn zelf van Wichelen.
Ik denk echter dat wij al teveel zelf gepland hebben...
(En ik zou het natuurlijk wel eerst met mijn vriendin moeten bespreken)

Ik weet niet wat je juist zoekt van trouwpaar/feest.

Groetjes

Tessa

Meld misbruik25-8-2011 13:46:32

Hallo allemaal

Tof dat ik zo vlot reactie krijg. Jammer genoeg nog niemand van Gent, maar uiteindelijk is de verplaatsing maar een kleine opoffering.

@Stéphanie en @Katrien: Kunnen jullie al eens overleggen met jullie partners wat zij ervan vinden?
@Stéphanie: Welke zaken zijn al allemaal geregeld?
@Katrien: Als er nog veel moet geregeld worden, dan is het voor mij natuurlijk superinteressant om bij jou stage te lopen.

Intussen kijk ik verder of er mss iemand reageert die dichter in de buurt woont, maar zo niet, dan neem ik graag terug contact op.

Alvast bedankt!

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik25-8-2011 14:13:09

Hoi Tessa,

Wij zijn van Gent (eigenlijk Mariakerke maar 1 straat verder is Gent). Wij trouwen wél op 23 juni 2012 (weet niet of dat te laat is). Ik overleg vanavond eventjes met mijn ventje of hij het goed vindt en dan laat ik je iets weten, goed?

Liefs,

Nathalie

Ineke
31-3-2012
 Meld misbruik25-8-2011 14:19:22

Hoi Tessa,

Er zit normaal gezien een berichtje van mij in je mailbox!

Groetjes en alvast veel succes!
Ineke

Tessa

Meld misbruik25-8-2011 14:33:11

@Nathalie

Je wint alvast als het op locatie aankomt :-)
Overleg je inderdaad alvast eens met je vriend en dan hoor ik graag of ik jullie eventueel van dienst kan zijn. Eens eerste vrijblijvende gesprek is uiteraard de eerste stap, waarin we elkaar leren kennen. Daarna kunnen jullie beslissen of we samenwerken.

Thx!
Groetjes

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik25-8-2011 15:00:43

Ok, Tessa! :) Ik laat je zeker iets weten

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik25-8-2011 16:18:41

Hoi Tessa,

Moest het om de één of andere reden bij de anderen niet lukken: wij trouwen volgend jaar op 7 juli, en buiten de feestzaal is er nog niets geregeld. Wellicht is dat al te laat voor jou? We wonen wel in Gent, en zullen daar ook trouwen. Je mag me altijd een pm sturen...

Groeten,
Eline

Davy

Meld misbruik25-8-2011 18:10:20

Veel succes met je stagebruiloft Tessa.
Voor alle andere koppeltjes die overwegen om een weddingplanner te nemen, neem zeker een kijkje op www.allegebeure.be . Aarzel zeker niet om mij te contacteren voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Groetjes

Davy

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik26-8-2011 17:27:21

Hey,

Ik heb u gemaild.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...