Terug naar overzicht
Op eerste zicht lijkt het inderdaad goed te lopen met de voorbereidingen.Ik kan nu nog echt grote zaken opnoemen die moeten gebeuren maar je zal waarschijnlijk iets te optimistisch zijn zeker, het kan precies niet anders? Dingen waar ik nu aan denk maar uiteraard niet weet of jullie dit ook zullen doen maar misschien zitten er wel tips tussen :indien gewenst:ceremoniemeesterbloemen (zaal, auto, huis, ceremonie...) +decoratie of versiering rond het huis als de suite daar starteventueel boekje voor bij ceremonie (ipv misboekje dan)bedankjes voor de genodigdengetuigen kiezencadeautjes ouders, getuigen, ...bruidskindjes + kledijschoenen en/of andere accessoires (horloge,...) voor bij het kostuumvideograaflocaties zoeken voor fotoshootontwerp uitnodigingendrukkerij zoeken voor drukken uitnodigingen (tenzij je ze ook zelf gaat printen)adressen inzamelen voor versturen uitnodigingengastenlijsttafelschikkingspeech voor de avond zelf in feestzaal schrijvenhuwelijksreis plannenmenu uitkiezenkapper kiezen gastenboek kopen/ kiezen hoe doen (alternatieven genoeg)Voila da zijn enkele details die eventueel nog moeten gebeuren! Veel succes!!!!
Ik bedoelde dus ik kan nu niet echt grote zaken meer opnoemen die moeten gebeuren, enkel nog kleinere dingen dus...
amai, heel goed vooruit gepland als je't mij vraagt...mijn grootste bekommernis was mijn kapsel (hoewel dat opgelost is geraakt) maar dat ligt net ietsje anders bij mannen, vermoed ik...-notaris/huwelijkscontract-decoratietoestanden in de zaal als jullie dat nodig hebben-idd: fotolocatie-openingsdans...-mijn hubbie to be heeft nog niet zo lang een hemd en das gevonden, da's blijkbaar echt geen evidentie als je iets anders als anders wil, we hebben toch een paar winkels moeten doen...de leute ermee, ik ben er bijna vanaf (van die voorbereidingen, dus...)x