Terug naar overzicht
hallo jamie,ben ook reeds een tijdje op zoek geweest en kreeg van een vriendin een schitterende link naar een goede kapster doorgestuurd. bij deze : www.bruidskapper.be je moet maar eens lezen wat er allemaal opstaat, prijzen vallen redelijk goed mee en ze komen overal in belgie langs zonder vervoerskosten. ben uit uw regio en vond het al niet makkelijk iemand te vinden waarvan je enige zekerheid had. deze mensen hebben reeds 15jaar ervaring en hebben ook prijzen gewonnen enz...veel succes !
btw : ze doen ter zelfder tijd ook je make up, is makkelijk al je de 2 in 1 krijgt
Hey Jamie: Xanthippe in Brugge doen kapsels en als je wil ook make-up. Ik zal kiezen voor Looks of Versailles. Als je niet 100% content bent, kies je inderdaad beter iemand anders!
merci.. kzal da zeker eens bekijken ik had mss gedacht om eens binnen te springen bij MD biokapper in zuienkerke.. wel ja pff opt eerste moment was ik wel content maar nu ik kijk naar de foto's begin ik toch sterk te twijfelen en mijn papa vindt het dan ook absoluut nie mooi en kan er ni over zwijgen dusj
Ja, als je er over bezig blijft twijfelen is het geen goed teken he. Een kapsel is uiteindelijk belangrijk die dag. Bekijk ze allemaal eens en je kan bij iemand proberen. Succes met de keuze
ja en ik heb dan ook super dik haar, ik kan het NOOIT los dragen dus vindt het echt super belangrijk kben mss nog op tijd kheb nog een goeie 6 maand maar eens je weet hoe het zal zijn is dat toch 1 zenuwtje die van je af valt hahaveel succes met jullie voorbereidingen rebecca !!
Ik neem zoals Rebecca ook Looks of Versailles,ik ben al op proefkapsel geweest bij Elke en het was echt schitterend,je voelt je bij haar direct op je gemak en ze voert het uit tot jijzelf zegt dat het is zoals je wilt dat het op je trouwdag is.Dan neemt ze van make up en kapsel foto's en ze noteerd ook alles stap per stap op een papier dat ze op de dag zelf heel hetzelfde doet zoals op de proefDus looks of versailles is zeker een aanrader :-)
dankjj voor de reactiesmaar ben gisteren eens binnen gestapt bij md biokapper hier in zuienkerke en ze hadden tijd voor mij en mijn proefkapsel was ook prachtig dus ik heb beslist het zal toch mijn vaste kapper worden groetjes jamie x
Ga eens kijken bij William De Ridder in Brugge. Weet niet of ze aan huis komen, maar maken super mooie opsteekkapsels. Ikzelf ben ook hair- & make-up artist en volgde een paar workshops bij hen. groetjesAnnie De Brue