Terug naar overzicht
Hey Brenda!Hier net hetzelfde... Wij trouwen volgende week zaterdag. Het lijkt nog een beetje onwerkelijk precies
Ik ken het gevoel ook !
hey brenda,hier ook een bruidje dat 10/9 trouwt bij mij is er voorlopig niets meer van stress te merken enkel al wat zenuwen en vooral heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kriebeltjes voor onze grote dag ventje had eergisterenavond toen ik thuis kwam onze liedjes voor de huwelijksviering opstaan vond ik echt keilief. de week voor ons huwelijk is nog wel een heeeeeeeel drukke week voor ons beide ik moet maandag nog eventjes werken en daarna mag ik men nageltjes laten doen dinsdag langs de pijnbank ( epileren van wenkbrauwen) en 'savonds laatste gesprekje met de pater voor onze grote dag woensdag zal het de bedankingen voor de kindjes afwerken worden en hier thuis een beetje werken donderdag komt dan men schoonzus mijn kleed naar mijn ouders brengen en vrijdagavond kerk versieren en daarna hopelijk een rustige nacht. nog veel succes met de laatste voorbereidingen en echt wel hopen op goed weer want dat zou nu echt wel mogen
onwerkelijk : dat is eigenlijk een juiste omschrijving. ik besef telkens met een soort schok dat we volgende week al september zijn...
Het komt inderdaad super dicht bij. Nog exact 1 weekje!!! Maandag en dinsdag nog werken en dan vliegen we erin. Voorlopig nog geen stress. Straks kleedje nog eens passen en mee naar huis nemen... spannend
Idd heb hetzelfde gevoel...Krijg echt een knoop in mijn maag als ik eraan denk :DIk hoop dat de gelukskriebeltjes snel gaan komen...