Nu Online
Momenteel zijn er 543 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekstje voor overleden dierbaren

26-8-2011 12:20:04
hallo bruidjes en bruidegommen,

tussen onze live band en de dj zouden wij vuurwerk laten afgaan en ballonnen laten opstijgen als eerbetoon aan onze dierbaren die helaas niet op onze trouw kunnen zijn (onze moeders,broer,klein neefje .....)
hierbij zou ik graag een tekstje willen voorlezen voor hen,om hen te zeggen dat we hen niet vergeten zijn op deze speciale dag,
alleen krijg ik het niet zo mooi gezegd. zijn er mensen die me hiermee kunnen helpen? of kennen jullie nuttige site's daarvoor?
alvast bedankt

marinka
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 609

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik26-8-2011 12:25:38

Op de site http://www.gedachten-gedichten.nl/ staan heel veel mooie teksten. Misschien vind je daar iets tussen.

Groetjes,
Katrien

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik26-8-2011 12:38:12

hallo katrien,
heel erg bedankt voor je reactie.
heb daar ook al eens tussen gekeken maar dat is ...hoe moet ik het uitleggen.... niet persoonlijk,begrijp je wat ik wil zeggen? het zijn daar meer algemene teksten.
ik zou graag iets hebben dat echt voor ons is, voor onze trouw. we zouden beginnen met : (ongeveer) we zouden graag even stilstaan met de gedachte aan de mensen die vandaag helaas niet bij ons kunnen zijn,mensen waar we heel veel van houden en die we er graag hadden bijgehad,voor hen ook deze ballonnen ,als teken van eerbetoon zodat we toch een beetje het gevoel hebben dat ze er toch bij zijn (maar snap je,dezelfde woorden komen telkens terug en vind het dan wat raar...of ben ik moeilijk?) en daarna dan een klein tekstje,een zin of 4 meer niet.

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik26-8-2011 12:45:29

wij zeggen in de viering:
Laten we het ook een moment stil maken in ons hart voor hen die deze dag niet meer kunnen bijwonen ( de grootouders, vader, en peter).
We zullen hen nooit vergeten, en altijd dankbaar blijven voor wat ze ons bijgebracht hebben.
Dat zij op deze dag, als dankbare getuigen van ons geluk met ons verenigd mogen zijn.

groetjes,

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik26-8-2011 13:05:23

Hey Marinka,
Ja hoor, dat begrijp ik zeker!
Je kan ook altijd een mailtje sturen naar de persoon die de site onderhoudt. Onder het item "contact" vind je de mailgegevens. Ze schrijft zelf mee op een forum van zwangerschappen/kindjes,... en ik heb daar al vaak gelezen dat ze toch vrij snel reageert. Je kan haar gerust vragen om te helpen met een tekstje. Zet erbij wat je er graag in wil, en dan probeert zij om dat in een mooie vorm te gieten.
Zelf ben ik daar een ramp in, dus ik kan je niet helpen, vrees ik.

Succes nog!
Katrien

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik26-8-2011 13:16:39

ah zo dat wist ik dus niet. zal haar zeker eens mailen. bedankt voor de hulp!!!

sofie: klinkt heel mooi voor in een viering (niet onbeleefd bedoeld he) maar wij zijn nogal heel gewone mensen en voor ons klinkt het wat te "deftig". zijn ook woorden die we nooit zouden gebruiken dus vind dat het wel wat passend moet zijn bij het koppel ook.
toch bedankt voor je reactie

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik26-8-2011 19:45:13

We vragen dat zij die hier vandaag niet meer bij ons kunnen zijn, blijvend leven krijgen in onze herinnering, dat het goede in hen voor ons een bron van kracht mag zijn.

Denken we even aan de overleden familieleden,
vrienden en kennissen die we er vandaag ook graag bij hadden, dat we ze altijd een warm hart toedragen en dat ze mogen voortleven in onze herinnering.

Laten we ballonnen op voor de overledenen die we vandaag erg missen. Dat we nooit vergeten hoeveel zij voor ons betekend hebben en nog steeds van betekenis zijn.

Zij blijven een ware herinnering,
deze mensen vergeten we nooit!

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik26-8-2011 21:10:49

heel erg mooi dorien!! hartelijk bedankt hoor

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik26-8-2011 21:15:35

graag gedaan, was even kleine kopie maken van in mijn versies dus helemaal geen moeite!

ik hoop dat je er iets mee bent, groetjes x

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik26-8-2011 21:53:08

ja hoor, vind het prachtig, zal het zo gebruiken. heel erg bedankt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...