Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ijskarretje... MAAR wat bij regen?

26-8-2011 12:31:34
Beste medebruidjes

Onze dagplanning is voorlopig (in heel ruwe lijnen)

14u: Burgerlijk huwelijk
15u: Kerkelijk huwelijk
16u15: ongeveer einde van onze huwelijksmis
HIER ZOUDEN WE DE MENSEN GRAAG EEN IJSJE AANBIEDEN
17u00: vertrek van ons naar de feestzaal
17u30: aankomst aan feestzaal + opfrissen
18u00: start receptie & avondfeest

Wij hebben duidelijk gekozen om alles aansluitend te doen zodat de mensen niet tussenin naar huis moeten.
Maar wat als het keihard regent op onze trouwdag (waar ik natuurlijk niet op hoop maar what if....) dan zitten we wel met een gat in onze planning... Hoe vangen jullie dit op??

Alvast bedankt!

Groetjes

Van een bruidje dat véél te veel nadenkt ;-)

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 557

romina
6-7-2012
 Meld misbruik26-8-2011 12:54:13

hey hey

Hier nog eentje die té veel nadenkt. Wat mssn wel positief is als onze dag er dan is. Dan hebben we aan alles gedacht. (hopen we)
Dat weer hé. Pffff
Hier onze planning.

07.30 Kapper

09.00 Visagiste

10.00 Kleed aandoen

10.30 Bruidegom komt bruid halen

11.00 Gemeente

11.30 Foto’s met koets

12.00 Vertrekken naar kerk

13.00 Kerk

14.30 Naar huis vertrekken

15.30 Foto’s maken thuis + hapjes (?)

16.45 Naar zaal vertrekken

17.15 Eten

20.00 Start avondfeest

Nu zat ik dus ook met een gelijkaardige vraag.
Wij hebben tussen de gemeente en de kerk een 30 min speling voor foto's met de koetst en wou dan de gasten een hapje aanbieden ofzo. (ventje wel nog overhalen)
Maar hier dus ook de vraag, wat als het regent? In het gemeentenhuis zullen we wel niet in ene zaal kunnen dan denk ik. En geen hapjes, is toch wel lang dan hé, zo zonder eten. pffff.
Als iemand een idee heeft.

Groetjes.

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik26-8-2011 18:02:35

Hey,
Wij voorzien ook na de kerk een drankje voor alle mensen die in de kerk waren. Sangria en bier... Mocht het echt te slecht zijn dan lassen we het gewoon af. We zorgen toch zelf voor alles.
Een ijskarretje bestel je natuurlijk op voorhand en kan je niet zomaar afzeggen. Eens aan de mensen vragen van wie je het huurt wat zij dan doen. Mss hebben ze het wel al eens meegemaakt.

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik26-8-2011 22:50:51

Ons ijskarretje werd gewoon kostenloos geannuleerd als het slecht weer was hoor (wat gelukkig niet het geval was).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...