Terug naar overzicht
hey heyHier nog eentje die té veel nadenkt. Wat mssn wel positief is als onze dag er dan is. Dan hebben we aan alles gedacht. (hopen we)Dat weer hé. PffffHier onze planning. 07.30 Kapper 09.00 Visagiste 10.00 Kleed aandoen 10.30 Bruidegom komt bruid halen 11.00 Gemeente 11.30 Foto’s met koets 12.00 Vertrekken naar kerk 13.00 Kerk 14.30 Naar huis vertrekken 15.30 Foto’s maken thuis + hapjes (?) 16.45 Naar zaal vertrekken 17.15 Eten 20.00 Start avondfeestNu zat ik dus ook met een gelijkaardige vraag.Wij hebben tussen de gemeente en de kerk een 30 min speling voor foto's met de koetst en wou dan de gasten een hapje aanbieden ofzo. (ventje wel nog overhalen)Maar hier dus ook de vraag, wat als het regent? In het gemeentenhuis zullen we wel niet in ene zaal kunnen dan denk ik. En geen hapjes, is toch wel lang dan hé, zo zonder eten. pffff. Als iemand een idee heeft.Groetjes.
07.30 Kapper
09.00 Visagiste
10.00 Kleed aandoen
10.30 Bruidegom komt bruid halen
11.00 Gemeente
11.30 Foto’s met koets
12.00 Vertrekken naar kerk
13.00 Kerk
14.30 Naar huis vertrekken
15.30 Foto’s maken thuis + hapjes (?)
16.45 Naar zaal vertrekken
17.15 Eten
20.00 Start avondfeestNu zat ik dus ook met een gelijkaardige vraag.Wij hebben tussen de gemeente en de kerk een 30 min speling voor foto's met de koetst en wou dan de gasten een hapje aanbieden ofzo. (ventje wel nog overhalen)Maar hier dus ook de vraag, wat als het regent? In het gemeentenhuis zullen we wel niet in ene zaal kunnen dan denk ik. En geen hapjes, is toch wel lang dan hé, zo zonder eten. pffff. Als iemand een idee heeft.Groetjes.
Hey,Wij voorzien ook na de kerk een drankje voor alle mensen die in de kerk waren. Sangria en bier... Mocht het echt te slecht zijn dan lassen we het gewoon af. We zorgen toch zelf voor alles. Een ijskarretje bestel je natuurlijk op voorhand en kan je niet zomaar afzeggen. Eens aan de mensen vragen van wie je het huurt wat zij dan doen. Mss hebben ze het wel al eens meegemaakt.
Ons ijskarretje werd gewoon kostenloos geannuleerd als het slecht weer was hoor (wat gelukkig niet het geval was).