Terug naar overzicht
kdenk dat je toch best al vroeger dan 4mnd gaat want dan isje keuze toch wat al beperkter qua kleedjes er zijn er tussen die toch 6mnd levertijd hebben ik denk als je dit allemaal uitlegd dat de verkoopster wel gaat weten welke maat en hoe ze het gaan doen was zijn je passen dan maar in april of zo
Ik zou gewoon al eens gaan kijken in een paar winkels en je bij hen informeren... Sommigen kunnen trouwjurken echt ongelooflijk veel verkleinen ('k denk dat ze bij mijn beste vriendin hem 30 cm moesten versmallen en evenveel verkorten - was laatste modelletje, dus maar 1 maat meer), terwijl sommigen bv. max 2 of 3 maten willen verkleinen...
Hoi ik zou ook al tegen oktober-november gaan kijken voor de jurk en je daar bevragen hoe het in zijn gang gaat om het kleed te laten aanpassen...Weet je al hoeveel je wil afvallen? Het hangt er denk ik allemaal vanaf wat dat je wil bereiken qua gewicht en maat... ik weet dat het moeilijk klinkt, maar ben er zeker van dat ze je in de winkel wel goed zullen opvangen met je vragen er zullen wel genoeg bruidjes gepasseerd zijn met dezelfde vraag! Zou me er niet te ongerust over maken! Geniet maar van je baby'tje en de rest lost zich wel op!
Hey Dorien,Ik zit met juist het zelfde probleem.Ik ga in januari voor mijn kleed en vraag dan als ik nog veel moest afvallen daarna of ze dit kunnen aanpassen dan.Hoeveel wil je dan afvallen?succes!
Hey iedereen.Bedankt voor de tips!Zal inderdaad rond oktober/november al eens gaan kijken en bevragen of ze het nog kunnen aanpassen tegen de huwelijksdatum als ik veel zou afvallen :)Ben zoiezo van plan af te vallen tot 80 Kg, nog niet super slank maar wel al mooi genoeg om te stralen op onze dag :D