Terug naar overzicht
Hallo Caro,Ik heb 2 bruidsmeisjes...eigenlijk 1 kindje van 4 en dan mijn nichtje (waar ik tante van ben) van 24 jaar...Ik wou ook eerst 2 kleinere bruidsboeketjes voor hen laten maken...maar ik denk dat ik voor de kleinste een soort van rieten mandje (ééntje om te dragen) ga laten opvullen: voor de helft met bloemen en de andere helft leeg laten om bloemblaadjes of zo in te bewaren die ze dan kan strooien...Ben er nog niet helemaal uit!Succes nog met voorbereiden!groetjes
Hallo Caro, "de Grasshoper" in Brussel is een aanrader. Dit is een super leuke speelgoedwinkel vlakbij de grote markt. Ze hebben daar erg origineel gerief... Ik word altijd terug een beetje kind als ik daar naartoe ga :-) Houten speelgoed hebben ze daar in ieder geval genoeg!Hopelijk ben je iets met deze info,Groeten,Eef
Ballonnen vasthouden om nadien op te laten?
heej wij hebben gekozen voor drie kindjes. ons meisje zullen we voorop laten lopen en haar met rode hartjes laten strooien (deze hartjes hebben we ook gebruikt met ons feestje toen we gaan samen wonen waren een jaar geleden en we gebruiken deze ook veel om elkaar een kleine attentie te geven of is een bemoedigend woordje opgeschreven ofzo dus zou wel met betekenis zijn :) ) onze twee jongens laat ik achter mij lopen om mijn kleed achteraan vast te houden eerst wouden we ze ook allemaal voor ons laten lopen maar dit rade onze ceremoniemeester af ... we moesten maar is over dit concept denken en inderdaad vinden we het wel heel goed! zo hebben de jongens meteen iets te doen ... en zo staan wij als koppel volledig in belangstelling. de ceremoniemeester zei ons dat er soms anders meer aandacht naar de kindjes gaat!
Een bruidsboeketje gemaakt met papieren roosjes en echte ballonnetjes.Dit is zeker niet duurder dan bloemen, en heel mooi. de ballons blijven na het feest makkelijk enkele weken goed. Dus tegelijk nog een aandenken...foto?http://www.ballonatelier.be/bruidsmeisje.html