Nu Online
Momenteel zijn er 543 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën gezocht voor de bruidskinderen

26-8-2011 14:40:08
Hallo!

Ik ben op zoek naar iets leuks dat de bruidskinderen kunnen vasthouden wanneer zij voorlopen in de kerk.
Ik heb 4 bruidskindjes, twee jongetjes (2j en 5j.) en twee meisjes (4j. en 10j.)

Voor de meisjes dacht ik aan een miniversie van mijn boeket. Of heeft iemand een beter idee?

Voor de jongens weet ik het echt niet... Ik dacht eerst aan een knuffel. Bij de jongste van 2, zou dit zeer goed passen, maar ik vrees een beetje voor het jongetje van 5, waarvan ik denk dat hij daar misschien te oud voor is... Het is ook het beste dat zij hetzelfde hebben, aangezien ik vrees dat de kleinste van 2 anders een beetje moeilijk zal doen...
Ik dacht ook aan houten speelgoed dat de jongetjes zouden voort moeten trekken, maar ik weet niet waar je dat kan vinden. Iemand een idee?

Groetjes

Caro
1-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 892

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-8-2011 14:54:37

Hallo Caro,

Ik heb 2 bruidsmeisjes...eigenlijk 1 kindje van 4 en dan mijn nichtje (waar ik tante van ben) van 24 jaar...
Ik wou ook eerst 2 kleinere bruidsboeketjes voor hen laten maken...maar ik denk dat ik voor de kleinste een soort van rieten mandje (ééntje om te dragen) ga laten opvullen: voor de helft met bloemen en de andere helft leeg laten om bloemblaadjes of zo in te bewaren die ze dan kan strooien...
Ben er nog niet helemaal uit!

Succes nog met voorbereiden!

groetjes

Eve
4-5-2013
 Meld misbruik26-8-2011 15:08:16

Hallo Caro,

"de Grasshoper" in Brussel is een aanrader. Dit is een super leuke speelgoedwinkel vlakbij de grote markt. Ze hebben daar erg origineel gerief... Ik word altijd terug een beetje kind als ik daar naartoe ga :-) Houten speelgoed hebben ze daar in ieder geval genoeg!

Hopelijk ben je iets met deze info,

Groeten,

Eef

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik26-8-2011 15:09:07

Ballonnen vasthouden om nadien op te laten?

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik26-8-2011 19:53:50

heej wij hebben gekozen voor drie kindjes.
ons meisje zullen we voorop laten lopen en haar met rode hartjes laten strooien (deze hartjes hebben we ook gebruikt met ons feestje toen we gaan samen wonen waren een jaar geleden en we gebruiken deze ook veel om elkaar een kleine attentie te geven of is een bemoedigend woordje opgeschreven ofzo dus zou wel met betekenis zijn :) )
onze twee jongens laat ik achter mij lopen om mijn kleed achteraan vast te houden

eerst wouden we ze ook allemaal voor ons laten lopen maar dit rade onze ceremoniemeester af ... we moesten maar is over dit concept denken en inderdaad vinden we het wel heel goed! zo hebben de jongens meteen iets te doen ... en zo staan wij als koppel volledig in belangstelling. de ceremoniemeester zei ons dat er soms anders meer aandacht naar de kindjes gaat!

wouter

Meld misbruik7-9-2011 0:24:13

Een bruidsboeketje gemaakt met papieren roosjes en echte ballonnetjes.
Dit is zeker niet duurder dan bloemen, en heel mooi. de ballons blijven na het feest makkelijk enkele weken goed. Dus tegelijk nog een aandenken...

foto?
http://www.ballonatelier.be/bruidsmeisje.html

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...