Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn er al 2 x geweest en gaan daar ook ons feest geven op 20/07Gr
Dag Santina,Dank voor je reactie.Vraagje omtrent het eten: Krijgt je daar genoeg ? Want wij zijn al naar feesten geweest waar we nadien nog honger hadden en dat wil ik echt vermijden :-).En moet je er vroeg bij zijn om die zaal te boeken Voor ons is het maar in mei 2013! Groetjes,Eef
We zijn er vorige week nog geweest. Dus zit nog vers int geheugen.Ik moet zeggen dat we geen honger hadden in naar huis gaan :-)Ze komen 2 x rond met de hoofdschotel. Die was heel lekker trouwens, zoals alle gerechten die we hebben gekregen.Wij hebben geboekt in april dit jaar en trouwen pas volgend jaar in juli. Er was nog plaats dus ik denk een jaartje op voorhand zal wel lukken Santina
Hallo. Ik ben er ook al naar een feest geweest. Zeker eten & drank voldoende. Ook een heel mooie tuin en vriendelijke bediening!
Wij zijn er vorig jaar naar een trouwfeest geweest en het was echt TOP, alles erop en eraan - niets op aan te merken. Jammer dat het voor ons wat ver was voor ons en onze gasten om naartoe te rijden anders hadden we niet getwijfeld...
Hartelijk dank voor jullie reacties!Groetjes,Eef
hallo allemaal sorry dat ik me er eventjes tussen "smijt" wij gaan volgend jaar in augustus trouwen en zijn ook opzoek naar een zaal!ik lees hier allemaal goede reacties over feestzaal de Zilverreigermaar hoe zit het met de prijs? Groetjes,Natascha
Dag natascha! De zilverreiger is in alle opzichten top en de prijs was dik in orde. Zeker voor de kwaliteit die je er krijgt. Als je wil stuur je maar een pm en dan stuur ik ons menu met prijs wel eens naar je door... Ik moet zeggen ik zou zo terug voor de zilverreiger kiezen!!ook factuur enzo was nadien perfect in orde, en ze rekenden dus alles correct aan zoals afgesproken. Xxx