Terug naar overzicht
staan zij ook open om eens een kijkje gaan te nemen zonder meteen iets te kopen? want ben al enkele dagen aan het denken om er ook eens langs te gaan x
Ja dat denk ik wel, want de eerste keer dat ik daar naartoe was gegaan om bruidsjurken te passen waren er een drietal die ik heel mooi vond. Maar ik wilde DIE dag nog niet kiezen (want was nog niet bij veel winkels gaan kijken). De verkoopster zag toen de twijfel op mijn gezicht en stelde me zelf voor dat ik er nog eens gerust over moest nadenken en dat ik mocht terugkomen wanneer ik dat zou willen. Ze waren met andere woorden helemaal niet pusherig ofzo. Ben er echt wel heel tevreden over :)
oké goed om te weten. bedankt! jullie dag is er bijna ... geniet er van!!! x
Ik heb er op 14 september een afspraak :-) Ben benieuwd! Maar is alvast zeer fijn te horen dat ze de bruidjes zo goed soigneren ;-)Geniet van je mooiste dag!!
Hey,Ik ben zelf van de buurt van Maxim's Couture en ben daar natuurlijk ook gaan kijken. Ik kan alleen maar beamen dat ze daar super vriendelijk zijn en heel behulpzaam. Uiteindelijk heb ik ergens anders mijn droomjurk gevonden, maar ik wil bij deze nog extra de twijfel wegnemen om daar eens langs te gaan.Groetjes xxxx
Mijn jurk komt ook van Maxims maar dan in Mechelen.Ook daar goede service... snel en efficiënt, net zoals ik het graag heb :D weinig blabla.