TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dorien
5-5-2012
|
26-8-2011 22:56:42
heej ik vind mezelf ook te dik +- 75, jaar geleden woog ik 82 en heb ondertussen ook ergens eens 70 gewogen. ben nu wel aan het fitnessen om af te vallen, maar zeker ook om het menselijke contact!!!
ik ben kleedjes gaan passen toen ik weer dat maatje meer had en ik moet zeggen dat zie je niet hoor! mijn heupen zijn wel zeer breed en ik moet er gewoon op letten dat het in mijn taille zeker al verbreed mijn kleed. ze geven je veel tips in de winkel.
heb tot nu toe nog maar 1 winkel bezocht en ze hebben me er echt bij gerust gesteld. misschien al eens een afspraak maken ergens ... dan zie je meteen dat het in orde komt!!!
|
|
marinka
7-7-2012
|
26-8-2011 23:10:59
hoi dorien, nog maar eens bedankt voor je reactie. mijn verloofde zegt ook dat je zoiets niet ziet in een jurk maar ja...je kent dat he die uitspraken van sommige "vrienden" ze kunnen je zo hard de grond inboren he. ik weeg ongeveer een 73kg maar heb toch wel een serieuse buik en die love handles dus. heb al enkele winkels gbeld maar ze zeggen me allemaal dat ik beter nog wacht om te komen passen tot eind december-januari. dat het nu nog te vroeg is. mss toch eens aandringen om te gaan passen. nu is het wel dat ik gisteren gestart ben met een programma van jesse vandervelde : http://gezondegewoontes.nl/leden/coaching-serie/welkom/het schijnt heel erg goed te helpen dus vraag ik me af of het wel aan te raden is om nu al een kleedje te gaan uitzoeken... wat als ik nog een pak afval? of in het ergste geval ,wat als ik het niet volhoud en dan toch terug op mijn oude gewicht kom.... hhmm vrouwen he, mannen hebben precies minder last van dit soort stress. hihi
|
|
dorien
5-5-2012
|
26-8-2011 23:14:50
graag gedaan! ik herken het helemaal hoor...
zo ben ik met weight watchers 10 kg afgevallen. nu met fitness gestart en dan ook terug die punten enzo e :)
mannen trekken zich het inderdaad minder aan want ... wij zijn samen gaan fitnessen maar door hem samen ook daarna in mac donalds gestopt dusja ... wat haalt het dan uit? maarja ik had mijn best al goed gedaan zei hij deze week :)
ik heb een afspraak in turnhout op 11 oktober en ga tegen dan zoveel mogelijk al proberen af te vallen ... drie dagen geleden woog ik 76.6 vanmorgend 74.6 dusja denk dat dat al wel goed is...
|
|
Oksana
|
26-8-2011 23:29:47
|
|
Kim
26-5-2012
|
26-8-2011 23:54:07
Hey meid!
Ik zie mezelf als een normale vrouw! Ben niet dik maar ook niet slank. Heb een buikje en ook love handles maar in mijn kleed ben ik precies slank!!
Maak je geen zorgen want
1: De verkoopster zal precies weten in welke jurk je mooie punten naar voor komen en de rest verborgen blijft!
2: Je zal sowieso stralen op je trouwdag en er daardoor schitterend uitzien
3: De blik van je bijna-man zal je de mooiste vrouw ter wereld laten voelen!!
|
|
Cindy
17-9-2011
|
27-8-2011 0:35:42
Hoi Marinka, Ik weeg ook 10kg teveel en heb love handels, om nog maar te zwijgen van mijn buik die ik overgehouden heb van mijn 2 kindjes! Ik was ook bang geen mooie bruid te zijn, maar toen ik in de winkel een corset en eerste kleed kreeg aangetrokken zag je echt NIETS van al die overtolligheden! Zoals hierboven reeds werd vermeld, je krijgt veel tips in de winkel en een corset doet echt wonderen en ziet er ook heel sexy uit! Ik had ook het voornemen om te vermageren, maar dat is er uiteindelijk niet van gekomen en eigenlijk is het ook niet nodig ... mijn kleed past perfect bij mijn lichaam :) Bekijk de foto's van anderen positief ... jij zal er ook zo uitzien! ;) Succes! Cindy
|
|
Grace
28-4-2012
|
27-8-2011 8:23:53
Volgens mij heb je een normaal gewicht hoor maar net zoals bij alle vrouwen zit het een beetje tussen de oren. Fitness is goed, niet alleen om te vermageren maar ook om je conditie op peil te houden. Je gezond voelen, ook al weeg je volgens jezelf een paar kilo te veel is ook al heel veel. Wat je bruidsjurk betreft: ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere dames. De winkelbediendes hebben al ieder soort lichaam zien passeren en weten welke jurk bij welk lichaamstype past. Een A-lijn, een fishtail, een prinsessenjurk,... Je hebt zo veel keuze. En als je die jurk van je dromen hebt gevonden en je vindt toch dat je lovehandles hebt, is er een magisch woord dat je kan helpen: shapewear. Of het nu een korset is of een corrigerend broekje, het kan allemaal. Ik zou echt niet beginnen panikeren. Wat de afspraken betreft: ik zou inderdaad pas in oktober of november gaan. Als je jurk nu al koopt, moet je gewoon zorgen dat je gewicht op peil blijft en je geeft duidelijk aan nog wat gewicht te willen verliezen. Ik heb mijn jurk al omdat die mevrouw ging stoppen met de winkel en hem ging overlaten aan haar werkneemster (kortingen dus) en ik vind het niets anders dan een nadeel dat ik nu constant in de gaten moet houden of ik zeker niet verdikt ben. Dat ligt wel wat druk. Langs de andere kant: ik heb hem 600 euro goedkoper kunnen kopen dus het is het wel wat waard. Whatever you decide, zou ik zeggen.
Groetjes van Grace
|
|
renske
12-8-2011
|
27-8-2011 9:07:23
ook hier zijn die "problemen" gekent maar in zo een jurk merk je het bijna niet meer dat je een maatje meer hebt (bij mij zijn het wel 2maatjes meer) mijn verkoopster rade aan een jurk in A-lijn te nemen maar dit hangt vooral af waar het vet zich opstapelt natuurlijk mijn nicht is ook een mollige en in haar winkel zijde ze een jurk in 2delen maar persoonlijk vond ik haar daarmee dikker lijken. Maak je er geen zorgen over en geniet ervan ! soms betrapte ik me der op en dacht ik oei oei die voila over u armen wnt met je dikke boven armen! maar na een tijd dacht ik foert! dit is te warm als de mensen dit niet kunnen zien dan trappe ze het maar af ;-)
grtz renske
|
|
Elien
21-4-2012
|
27-8-2011 17:27:45
Dag Marinka, Ik denk dat vrouwen met een maatje meer eveneens even mooi kunnen zijn (ook dus op hun dagje) dan iemand met een maatje minder ! Toen ik 2 weken geleden mijn trouwjurk ging passen stonden er een aantal dames te passen met een maatje meer en die zagen, mits het juiste kleed, er even prachtig uit. Ik ben bij Mia Monta geweest, zij hebben ook een eigen collectie en jurken voor een maatje meer. Ik heb zelf een jurk aangehad maat 46. Nog veel succes met de zoektocht! Groetjes Elien
|
|
marinka
7-7-2012
|
27-8-2011 19:42:17
hallo dames,
heel heel erg bedankt voor de toffe reacties, voel me al veel beter als ik dit allemaal lees.
elien: heb net eens naar de website gekeken en er zitten echt heel erg mooie jurken bij! helaas woon ik tussen roeselare en oostende dus zou liefst in deze streek een winkel vinden. zal hen eens moeten bellen dat ze moeten uitbreiden.hihi
renske: ben op zoek geweest achter fototjes van je maar vond gene,als je ze hier zet stuur je me dan een berichtje?
grace: 600euro besparen is al eens de moeite he, zou ik ook doen hoor! gelijk heb je.
cindy: mss idd eens vragen voor zo'n corset,heb al mooie kleedjes gezien hoor maar ja..dan denk ik steeds oh ik zal daar niet mee staan. zal wel beter gaan in de winkel zelf zeker.
kim : ik hoop het echt, de rest kan me niet zovel schelen, wil gewoon mooi zijn voor mijn ventje. das toch waarvoor we het doen he.hihi
oksana: is heel erg lief van je en klinkt zeer aantrekkelijk maar zoals ik reeds tegen elien zei is zonhove toch ietsjes te ver voor me. vooral als je rekent dat er enkele malen moet gepast worden word dit zeer moeilijk. toch bedankt hoor!
dorien: wow je doet dat goed zeg! gaat er vlug af bij jou! veel succes met de afspraak, hopelijk vind je daar je droomjurk!
echt nogmaals erg bedankt aan alle dames, voel me zoveel beter,heb nu weer wat moed. mercikes iedereen en een spetterende mooie dag voor jullie gewenst!!!
|
|
Brenda
10-9-2011
|
27-8-2011 22:05:18
Marinka, ik heb ook die love handles. Veel van ons. Ik dacht echt dat ik nooit mooi zou staan in een jurk maar je ziet er echt niets van ! Zal bij jou dus ook zo zijn maak je geen zorgen. en doe jezelf een lol : laat je door zo'n aanstaande graatmagere bruid niet beinvloeden...
|
|
marinka
7-7-2012
|
27-8-2011 23:17:21
hoi brenda,
ik weet het,mijn ventje zegt dat ook dat ik me niet zo mag laten opfokken, dat hij er zeker van is dat ik beter en mooier zal passen in die jurken dan zij maar toch he...... ben echt blij met jullie berichten,tod dat ik zoveel steun krijg. thx girls
|
|
an
12-8-2011
|
28-8-2011 17:28:53
Goh, ik was ook een mollige bruid, maar een mooie bruid! Mooi maken straal je uit! En trouwens, je vriend gaat toch met je trouwen, dan zal je wel mooi zijn he :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|