Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

openingsdans iets meer up tempo

27-8-2011 0:32:53
Beste bruidjes en bruidegommen

Hetvolgende probleem: onze openingsdans! :-)

We hadden eerst gedacht van it is you van Dana Glover te nemen maar nu lijkt dat zo zeemzoet en melig (alhoewel ik het wel nog altijd een mooi liedje vind). Bovendien is het ook nog eens een wals en van dat rondgedraai word ik niet zo goed in m'n maag :p

Dan waren we zo aan het denken van iets meer jazzy te nemen... Wat vinden jullie van Nina Simone - My baby just cares for me?? Of is dit te antiek??

Alle suggesties zijn meer dan welkom!! :-)

Thanks!

Katrien

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 612

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik27-8-2011 1:17:36

Hey Katrien, wij hadden het liedje van Dana Glover. We zijn begonnen in een wals, maar hebben dan met danslessen een choreografie hierop gemaakt. het is leuk om met een wals te beginnen en dan iets specialer te doen. Wij zijn wel gestopt bij het instrumentale deel omdat het toch een vrij lang nummer is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...