Terug naar overzicht
Dat is inderdaad enorm vroeg lijkt me. de meeste winkels rekenen een goeie zes maanden.
Ik ga begin oktober al kijken en trouw pas in september 2012 en ze vonden dat toch niet speciaal vroeg hoor... Ze hebben we niets gezegd over wanneer de bestelling ZEKER moet binnen zijn.Groetjes!
Mijn trouwkleed is al besteld en het zal 9 maanden duren eer het in de winkel is, dus ben blij dat ik zo op tijd ben gegaan (ik ben eind juni gegaan, dus 11 maanden op voorhand). Al denk ik wel sowieso dat ze dat wat kunnen pushen als het nodig is :-)
Hallo StephanieIn Genk is het huwelijksbeurs op 22 - 23 oktober waar de volledige Linea Raffaellicollectie geshowd zal worden.Ik ga daarna pas kijken voor mijn kleed... Ik denk pas 12 november!Dat zal toch ook nog ruim op tijd zijn!Groetjes
Dit is echt niet vroeg hoor. Maya rekent meer dan 6 maanden, er moest maar is iets misgaan.Mijn kleed komt ook van maya en is ook al besteld.Beter te vroeg dan te laat, ze laat je wel op de juiste termijnen komen om te passe.Ik moet nu in januari voor men 1ste pas en dan moet ik men schoenen al bij hebben.
Hey,Ik trouw in juli en ik ga 8 oktober een eerste keer kijken voor kleedjes.Vroeger wou ik niet want dan zou de nieuwe collectie er mss nog niet geweest zijn. Maar 9 maand op voorhand denk ik dat wel goed is.
Hey,Elke winkel en elke kledingslijn is anders.Maar gemiddeld rekenen ze toch op 6 maanden productietijd.Groetjes en succes.
Hallo,voor onze trouw op 18 juni 2011 ging ik in september 2010 op mijn gemak eens wat rondkijken in enkele winkels met het idee dat ik nog een zee van tijd had.Toen ze me vroegen of ze me konden helpen zei ik: "Ik ben misschien wel nog wat vroeg, maar ik kom al eens kijken voor een kleed voor onze trouw op 18 juni." De dame in de winkel antwoordde: "Vroeg?!? Dat is maar hoe je het bekijkt. Als je bij ons een kleed wil bestellen en je wil het zeker tegen die datum hebben, moet je toch voor 15 oktober bestellen".Eerst dacht ik dat het een verkoopspraatje was om mij over de streep te trekken om snel iets te bestellen. Maar de levertermijn was inderdaad zo lang in die winkel.Vooral omdat zij alles op maat bestellen en dan kan het even duren vooraleer ze dat binnen hebben.Ik ben toen ook nog in enkele andere winkels geweest en het hangt inderdaad van winkel tot winkel af. Veel hangt af van waar je kleed moet komen en wat voor een kleed/maat je hebt.Het is dus zeker niet overdreven vroeg om nu al voor een kleed te gaan kijken.Beter een beetje te vroeg gaan kijken dan er later achter te komen dat je je droomjurk niet kan bestellen omdat de levertijd te lang is.Groetjes
@ann het maakt toch niet uit uit welke collectie een trouwkleed komt.Ik denk dat mijn trouwkleed zelfs uit de collectie van 2010 komt.
ik trouw op 15/10 en ging in vorig jaar in oktober naar een bruidsmodeshow bij Maya in Hemiksem (zelfde winkel??)gewoon om wat ideetjes op te doen!!ik heb daar mijn droomjurk gevonden en heb ze dan ook onmiddellijk vastgelegd.Maya vond ook dat ik er vrij laat bij was..... zij rekenen 7 maanden eer de jurk in de winkel is!!!mss kwestie om zeker te zijn??!!in ieder geval ben ik zeer tevreden; ben intussen al 2 keer gaan passen en op 1/10 moet ik terug