Ik was 1 keer kleedjes gaan passen met mijn mama maar dat was helemaal uitgedraaid op een grote teleurstelling. Ik ben smal van boven en breed aan de heupen dus niet alles fitte goed voor mijn figuur. Plus dat ik mij helemaal als een patattenzak voelde als ik dat ding aan had. Zou ik dan toch één van die meisjes zijn die zich geen prinses voelen in een lang trouwkleed?
Mama stelde voor om verder te blijven zoeken. Maar ik, als iemand die shoppen en passen echt verschrikkelijk vind, zag dat al helemaal niet meer zitten.
Nu heb ik een allerliefste nichtje die mij Lenny voorstelde. Dat is een vriendin van haar en mijn tante en die maakt kleding. Zij heeft ook het kleed gemaakt van de vrouw van mijn neef toen die trouwden. Ik wist dus wel dat ze heel goed werk aflevert.
Gisteren samen mijn mijn nicht en tante naar Zwijndrecht vertrokken. (mijn mama zat spijtig genoeg in het buitenland)
Man man, ik heb nog nooit zo hard gelachen. We hebben daar 3uur samen gezeten, koekjes en drank erbij, lachen gieren brullen. Tussen de lachbuien door het kleed nog eens bespreken. Ik liet een fotootje zien van wat ik wel wil en Lenny zag het al helemaal zitten. Boven liet ze voorbeelden van stofjes zien, die rondhouden als een jurk enzo. echt leuk! Binnenkort gaan we samen stof kopen. En alles zou in mijn budget zitten!
Ze heeft al al mijn maten genomen zodat ze een proefversie in baalkatoen kan maken. In februari zou ze dan aan het definitieve kleedje beginnen. Ik mag dus nog zo veel gaan afvallen als dat ik wil, ze past alles dan terug aan.
Ik weet nu al dat het zooooo mooi gaat worden en helemaal zoals ik het wil. Het wordt iets jong, speels, modern, pittig. Het wordt een kleedje waarvan ze gaan verschieten in mijn familie, het is geen doorsnee-trouwjurk
Toen ik vertelde dat ik een beagle heb die ik graag als bruidshond wil op onze trouw, werd die weer zo enthousiast dat ze nog een prachtig motiefje had om een sjaaltje te borduren om daar de ringen aan te hangen. Ons Aisa wordt dus ook prachtig
Ben zo blij dat ik een kleed laat maken, dat geeft zowat een persoonlijke stempel op onze trouw....