Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe vermeld ik dit?

27-8-2011 16:19:01
hallo,

wij gaan trouwen voor de wet, niet voor de kerk. tegen half 2 worden we verwacht op de pastorij. maar niet iedereen mag natuurlijk binnen, alleen de naaste familie (omdat er maar max 25 pers. in de pastorij binnen kunnen). ze mogen natuurlijk wel ons buiten verwelkomen. maar nu is de vraag hoe ik dit meld op de uitnodiging aan de mensen die wel binnen mogen en aan de mensen die niet binnen mogen?

groetjes

sally
10-11-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1083

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-8-2011 11:39:19

Ik vermoed dat je het gemeentehuis bedoelt... De pastorij is van de kerk...
Dit is wel een moeilijke! Heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt... Als dat zo van de gemeente uit wordt opgelegd, staat er normaal gezien een bode (gratis!) die dit in goede banen leidt en die zal dan ook wel zeggen dat ze niet binnen kunnen. Heb nog al gehad dat de trouwzaal te klein was en dan stonden we in de gang te wachten, de deur van de zaal bleef open, zodat iedereen kon meevolgen.
Ik zou dus niks speciaals vermelden op de uitnodigingen van wie wel of wie niet... Normaal gezien loopt dit wel los...

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik29-8-2011 11:48:58

Misschien vermelden dat er in besloten kring wordt getrouwd??? Dan kan het sommige mensen ook niet tegenvallen dat ze niet naar binnen kunnen.

sally
10-11-2011
 Meld misbruik29-8-2011 22:12:41

hela,

bedankt voor de reacties. dat van besloten kring hoe ik zeker in gedachten, ik vind dit wel een goede manier.

@ Veronique: het is geen vergissing hoor het gaat wel degelijk door in de pastorij. dit is nieuw, mooiere lokatie, maar dus voor minder volk toegankelijk dan het gemeentehuis.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info