Terug naar overzicht
Beste Greet, Als je hun website bezoekt vindt je inderdaad geen gegevens over de capaciteit van de hoeve, een 220 personen zal waarschijnlijk wel lukken denk ik.We hebben de zaal nog niet gezien maar in september zijn we er voor een huwelijk en waarschijnlijk is het ongeveer hetzelfde aantal die komt feesten.De huis DJ zal ook van de partij zijn denk ikIk ga het eens bekijken en antwoord u dan nog eens, ondertussen krijgt u waarschijnlijk al reacties van mede-bruidjes.Groetjes.
Hoi Greet,Wij hebben ook op het punt gestaan om deze zaal te nemen voor ons feest.Wij waren met 160 personen...Maar de zaal is een L-vorm, dus ze zouden in 2 verschillende delen zitten... Maar dit is geen probleem denk ik, maar als er dan nog eens 60 personen gaan bijkomen voor het dansfeest, waar ga je dan nog staantaffeltjes zetten?! Ik vrees dat dit toch niet echt mogelijk is, maar ik kan mij vergissen.. :-)Groetjes *
Maar de zaal/omgeving is PRACHTIG! :-)
Oeps, Dan denk ik dat ik mij vergist heb...Ik heb Hof ten Steen voor.. Sorry...
Heej Greet!Mijn schoonzus is een aantal jaren geleden getrouwd in de Beekhoeve. Absoluut een prachtige zaal! Er was tamelijk veel volk, ik denk ook ongeveer de aantallen die jij noemt, dus dat zou wel kunnen lukken hoor. De DJ vond ik zelf ook heel goed. We zijn al naar een aantal feesten gegaan waar iemand van het team van Dirk Jacobs draaide en denken zelf ook iemand van te vragen voor ons feest!Groetjes!