TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vicky
10-9-2011
|
27-8-2011 17:06:49
wij hebben al een feest meegemaakt in 't gravenhof in schilde een hele mooie zaal eten was er ook kei lekker en (zeker de zaal waar wij toen in te gast waren) een redelijk grote dansvloer bediening is er ook vriendelijk
|
|
stephanie
30-6-2012
|
27-8-2011 17:29:52
Beste lizzy,
Wij gaan ons feest geven in scala ! Supper mooie locatie, vriendelijke mensen en ze staan voor alles open. en heb er ook al héél veel goeds van gehoord
|
|
ellen
14-4-2012
|
27-8-2011 17:30:59
Hey,
Ik ben vorige week naar een trouw geweest (een dansfeest) in scala in Beveren. Echt een sisi zaal. Het was zeker in orde en heel mooi.Het eten was ook zeer lekker, gaven de eet gasten aan. Verder weet ik wel dat men hier met min. 100 eetgasten moet zijn in de top maanden om de zaal in de prijs te hebben, anders moet je de zaal bij betalen.
Het graven hof in Schilde heb ik geen ervaring mé.
Groetjes Ellen
|
|
sarah
17-12-2011
|
27-8-2011 17:56:03
ik heb al een feest megemaakt in s Gravenhof in Schilde en in één woord af! Lekker eten , goede bediening , mooie tafelversiering een fenomenaal dessertenbuffet etc etc.. Ik weet wel dat je er altijd zeer snel bij dient te zijn om deze vast te leggen.
|
|
Jurgen
1-9-2012
|
27-8-2011 18:18:54
hey,
Nooit in s Gravenhof in Schilde geweest, de papa moet 3 september naar ne trouw maar als je commentaren hoort over Schilde, nix anders als lof. Het moet er suppergoed zijn, wel niet heeel goedkoop. Je hebt er verschillende formules en je mag zelf ook nog iets anders samenstellen als je wilt dan hetgeen ze zelf aanbieden ( kan je op website zien).
Grote parkeerplaats is er daar, dus das ook heel gemakkelijk!!! Zeer gemakkelijk te vinden (ook altijd handing voor de gasten). Er staat zelfs af en toe een parkeerwachter als het heel druk is.
Met Scala in Beveren heb ik geen ervaring.
Groetjes
Hadass
|
|
PartyDelight
|
27-8-2011 19:35:59
Beste Lizzy, Alles wat hierboven vermeld staat over het 's gravenhof kan ik beamen. Al een paar feestjes gehad daar en alles is perfect. Wel op tijd bij zijn om vast te leggen. mvg partydelight@skynet.be
|
|
Sara
6-10-2012
|
28-8-2011 8:59:44
wij hebben spuitig genoeg een negatieve ervaring gehad met 's gravenhof. Wij waren bij een trouw van vrienden en dat was met buffet en je kreeg echt weinig en je mocht ni teruggaan voor meer. dat vonde wij eigenlijk wel weinig. Geen idee wat er toen gebeurd is. Ook bij de receptie hebben wij zelf onze drank moeten zoeken omdat wij niet bij het begin binnengekomen waren. Voor de rest is de zaal wel suuuuper mooi.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
28-8-2011 11:35:19
Wij hadden ons feest bij Scala en raden deze zaal echt aan iedereen aan!!! Heb echt geen énkel puntje van kritiek! Zelfs de rekening viel beter mee dan verwacht! :-) Wij hadden voor alles de drankenforfait genomen, maar tijdens de receptie en tijdens het eten kwamen we niet aan ons forfaitbedrag (er is dus minder dan de forfait gedronken) en daarom hebben ze ons enkel de geopende flessen aangerekend, waardoor de rekening natuurlijk goedkoper werd. Dit zonder dat wij ernaar vroegen, want uiteindelijk kan je dat zelf niet controleren en heb je daar echt geen zicht op... Het zijn écht héél warme, correcte mensen met het hart op de juiste plaats! Even een voorbeeldje: mijn oma was op onze huwelijksdag tijdens het verplaatsen naar de kerk gevallen. Aangezien zij bloedverdunners neemt, was de wonde moeilijk te stelpen en moest ze naar spoed. Tijdens de receptie van het avondfeest begon de wonde echter opnieuw te bloeden en moest zij terug naar spoed. Mijn tante en nonkel reden met haar naar daar. Dus bij de start van het diner waren zij 3 afwezig. De maître is echter verschillende keren komen vragen hoe het was. Zij hadden ook alles van het diner warm gehouden tot ze terugkeerden van het ziekenhuis. Dat was dan al rond half tien... Maar geen enkel probleem voor hen. De mensen van de zaal hebben hen dan ook niet aangerekend bij de consumpties van het eten en zo... Echt een aanrader!
|
|
Stephanie
22-9-2012
|
10-6-2012 21:06:13
En wat is het geworden Lizzy? Ik ga zelf in het s graevenhof trouwen 2 weekjes na jou! Spannend!
|
|
Lizzy
8-9-2012
|
10-6-2012 21:48:42
Dag Stephanie, Wij hebben uiteindelijk voor Scala gekozen gewoon omwille van geografische redenen, want Gravenhof vonden wij ook heeeel mooi! Veel succes en plezier op jullie huwelijk
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|