Terug naar overzicht
wij hebben daar ons trouwfeest gegeven :-)alleen maar positieve dingen over de zaal! zowel van eten, bediening, dj, ... alles super in orde!hartelijke ontvangst door de gastvrouw (in de prachtige tuin :-)), heel professioneel, alles is bespreekbaar (wij hebben vooraf een diner gedaan met de suite, menu zelf mogen samenstellen, super-lekker!)...ik kan echt geen enkel negatief puntje vinden.groetjesJoyce
Beste Kelly,Ik kom net van de zaal terug!Heb er als fotograaf heel de avond vol verwondering gestaan hoegedisciplineerd er alles verliep. Het eten was lekker, de bediening top.Ik denk dat je je geen zorgen mag maken over deze zaal.Vriendelijke groeten,Yves Collinwww.huwelijksfotograaf.nu
Hoi, ik ben hier al twee maal naar een trouwfeest gegaan (2009 en 2011). En ik ook ik kan daar enkel positief over zijn: super mooie zaal, mooie tuin en terras, lekker eten, heel goede bediening,... Groetjes
Wij gaan ook trouwen in la grange!!!De eerste contacten zijn al heel goed verlopen en kris helpt ook waar hij kan.Ik kijk er zo naar uit!!!!!xxx
Hey, wij geven daar ook een dansfeest met hapjes en tot nu toe kan ik al zeggen dat ik onder de indruk was van de zaal, de omgeving en de ervaring van de mensen!