Nu Online
Momenteel zijn er 263 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ ligt vast en trouwringen gaan kiezen!!

27-8-2011 19:58:57
Hoi iedereen! Wij hebben deze week onze DJ vastgelegd en zijn vandaag onze trouwringen gaan kiezen!!
Ik draag dus nooit ringen, maar dan ook nooit, dus toen ik die ring aanhad om te passen werd ik dus al gewoon
zenuwachtig he! Het voelde al meteen zoveel echter heel het gebeuren van de voorbereidingen voor de trouw!
Nu wisten we enkel niet aan welke hand ze meestal worden gedragen, maar de dame die ons hielp zei ons dat dit eigenlijk van koppel tot koppel verschillend is, dus hebben gezegd dat we hem dan gaan dragen aan de hand dat ons het beste aanvoelt. Volgende week zouden ze binnen zijn, ben echt zo ongeduldig nu!! We zijn weeral een stapje dichter nu bij ons huwelijk, deze week zou ik nog eens langs de kapper willen gaan om die vast te leggen en in oktober ga ik men kleed kiezen!! Zo spannend! Oh ja, en onze DJ is Studio Happy Music geworden!

Groetjes!!

Elke
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 479

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik27-8-2011 20:34:48

Spannend hé, zo iedere keer een stapje dichterbij!
Waar zijn jullie de ringen gaan kiezen?

Groetjes!

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik28-8-2011 9:07:28

Hihi tof he Elke, ik herken mezelf in jouw verhaal, wij hebben ook Studio Happy Music en ik draag ook nooit ringen en nu heb ik er opeens 2 in 1 jaar tijd: eentje omdat we 10 jaar samen waren en mijn verlovingsring :-). Ik wist ook niet aan welke hand ik hem moest dragen en heb dan gezien op het internet dat je de ring draagt de kant van je hart, links en dus heb ik dat gedaan. Mijn verlovingsring wordt later gegraveerd als trouwring

Geniet nog van je voorbereidingen he !

Liefs,
vero

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...