Terug naar overzicht
hallo anne,jullie hebben alvast een hele mooie datum uitgekozen dus dat kan niet meer stuk :')ik sta bijna even ver als jij , styliste voor de zaal vind ik momenteel nog niet in mijn buurt. de jurk wacht ik nog even mee tot in december. het enige wat ik ook al heb besteld zijn de cadeautjes voor de getuigen en de uitnodigingen zijn al gekozen en opgemaakt.verder heb ik nog leuke ideetjes die ik wil uitvoeren maar waar ik nog even mee ga wachten ivm houdbaarheidsdatum zoals gepersonaliseerde m&m's.voel me net als jij, vol vuur en heel erg stressie en ja mijn vriend doet er ook heel nuchter om. is hier zelfs al een kleine discussie gevallen omdat ik vond dat hij niet genoeg zenuwen had. hihi. moet wel toegeven dat ik er echt wel veel te veel mee bezig ben.jij ook veel succes met je voorbeidingen he!
Hey Anne,wij trouwen op dezelfde dag! :DWij hebben gisteren ook zo'n productief dagje gehad, waarop weer vanalles geregeld is!Suuuper leuk vind ik dat toch wel :D Nog veel succes met de voorbereidingen!Grtjs, Kim
En ook wij trouwen op 07/07! Ik ben ook ontzettend veel bezig met ons huwelijk, mijn vriend wordt er soms onozel van... Alles wat ik zie en hoor link ik aan onze grote dag. Zalig toch! Zit zelfs meerdere keren per dag hier op het forum alles te lezen!Nog veel plezier met de voorbereidingen.
ik ben blij dat ik niet de enige ben :D nog veel plezier bruidjes!
Hoi! Wij trouwen ook op 7-7! Kijk er al zo naar uit...We staan wel nog niet zo ver in het plannen.Kerk en stadhuis liggen vast.Feestzaal zijn we nog niet uit, maar we weten al dat we geen feestzaal met menu willen. We zouden liever een zaal huren (zijn nog op zoek naar iets speciaal) en dan een traiteur laten komen met een buffet of een BBQ laten doen.We hebben wel al kaartjes die we in de week verzenden zodat al de genodigden op de hoogte zijn van onze datum, dan kunnen ze deze al vrijhouden en kunnen we de officiële uitnodiging later versturen.Hebben jullie met rede gekozen voor 7-7? Voor ons kwam het toevallig zo uit. Maar achteraf gezien is het wel een zeer mooie datum. Veel succes en vooral plezier met de verdere plannen.
Wij hebben die datum gekozen omdat mijn vriend 08/07 jarig is. Hij vond dat enorm leuk getrouwd aftellen naar zijn verjaardag :D