TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Oksana
|
28-8-2011 19:06:16
Hallo Katrien, Graag wil ik je November Styling even voorstellen. Ik ben ontwerp(st)er
van bruids- en avondmode op zelfstandige basis. Sinds 2000 ontwerp en
realiseer ik op vraag en op maat van de klant exclusieve jurken aan een
transparante en betaalbare prijs, die lager ligt dan de gekende
bruidsconfectiekledingzaken. Het voordeel met deze werkwijze is dat de
jurk echt op jouw lichaamsvormen en naar jouw wensen ontworpen wordt om
zo een zorgeloze trouwdag tegemoet te gaan. Er worden dus geen
vermaakkosten aangerekend. Maar bovenal, alles is mogelijk, geen enkele
droom blijft onbeantwoord. Elk ontwerp heeft zijn unieke touch om een
stempel te drukken op jouw huwelijksdag. Ik bied eveneens een gratis service om je trouwjurk tot avondjurk te laten vermaken.
Indien je interesse
hebt in mijn werkwijze kan je steeds een afspraak maken voor een
vrijblijvend kennismakingsgesprek in mijn atelier te Zonhoven. Je krijgt
dan onmiddellijk al schetsen en bijhorende prijsoffertes mee op basis
van ons gesprek. Wat het stof betreft, werk ik met dezelfde leveranciers
als de andere bruidsmodehuizen, dus ook hier een zeer grote keuze die
we aan de hand van stofstalen en voorbeelden kunnen bekijken. Met creatieve groeten, November Styling
|
|
Leen
18-6-2011
|
28-8-2011 19:08:54
In welke omgeving zoek je een winkel?
Ikzelf heb mijn kleed gekocht bij Primo Piano in Genk. Zij hebben een ruime keuze aan zowel trouwkleren als gala-jurken. Ze bieden ook grotere maten aan. De pasmodellen zijn meestal ook beschikbaar in grotere maten. Verder wordt je kleed daarna nog op maat aangepast zodat het overal perfect zit.
|
|
Tinne
2-9-2011
|
29-8-2011 10:17:27
Novemberstyling is echt de moeite!! Ga al gewoon eens langs voor een eerste gesprek en een ontwerp, daarna heb je nog altijd rustig de tijd om te beslissen!
groetjes Tinne
|
|
natalie
12-5-2012
|
29-8-2011 14:54:16
Bij linea raffaelli vind je ook een erg mooie collectie en daar zijn wat vrouwelijke rondingen zeler geen enkel probleem gezien ze ook grotere maten hebben
|
|
Heidi
7-7-2012
|
29-8-2011 16:13:24
ik zit ook aan maatje 44-46, en toen ik vorige week eens kleedjes ging aan doen schrok ik van hoe geweldig ik eruit zag :) maak je maar geen zorgen !! de winkels hebben héél wat kleedjes in verschillende maten en ze accentueren de goede punten !! dus laat, dat je niet afschrikken !!
liefs, Heidi
|
|
Katrien
|
2-9-2011 22:33:38
Dag allemaal, dankjewel voor jullie reacties! Iets laten maken is misschien wel een goed idee. Maar ik zoek zelfs niks echt avondjurkachtigs, gewoon een mooie, geklede jurk, die ik achteraf nog kan dragen. Dat zal al een hele verandering zijn in vergelijking met de jeans en t-shirt die ik gewoonlijk draag. ;-)
|
|
Katrien
|
2-9-2011 22:34:43
Oh ja, ik woon in Antwerpen, trouwens, maar Limburg of zo vind ik niet te ver. De Westhoek of zo daarentegen, dat is me net iets té... ;-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|