Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje en foto's!

28-8-2011 13:26:48
Hallo,

Ik ben ondertussen al 99 dagen gelukkig getrouwd en wil graag mijn verslagje meedelen.
Wij zijn op zaterdag 21 mei 2011 getrouwd en het was een prachtige dag. Het weer was perfect, niet te warm (25graden) en geen wolkje aan de lucht!

Mijn zus is blijven slapen bij mij thuis en mijn man sliep bij zijn getuige.
We zijn om 7.00 uur naar de kapper gegaan en alles verliep vlot. Rond negen kwam de visagiste langs. Zij heeft me prachtig opgemaakt!

Spijtig genoeg stond mijn volledige suite en toekomstige man in de file ( mijn familie woont in Limburg en wij in Antwerpen. Er was een ongeluk gebeurd.
Ze zijn gelukkig nog juist op tijd hier geraakt. Maar ik had toch al stress!

Onze oldtimer bus was ook niet op tijd en deze stond niet in de file. We zijn met vertraging in het gemeentehuis aangekomen.
We hebben ook nog vast gehangen in de lift in het gemeentehuis. Gelukkig wist de fotograaf een oplossing en zijn we er snel uit kunnen komen!

Daarna is alles gelukkig perfect verlopen! Onze ceremonie in de kerk was helemaal hoe wij het wilden!
Mijn man en ik hebben traantjes gelaten bij de geloften.

Daarna even een kleine receptie bij ons thuis gegeven voor de naaste familie. Ondertussen zijn we een fotoshoot gaan doen in de Sint- Bernardusabdij te Hemiksem, een echte aanrader!

Om 19.00u begon ons feest in Krekelhof te Kuringen. We hebben door het mooie weer onze receptie buiten kunnen doen. Het eten en bediening was super! Ook onze dj zorgde voor een goede sfeer op de dansvloer. De dansvloer heeft niet leeg gestaan!

Kortom het was echt de gelukkigste dag van mijn leven tot nog toe! Ondanks de kleine tegenvallen.
Ik had ook niet het gevoel dat ik geleefd werd die dag en was helemaal niet moe!

Nog enkele aanbevelingen:
-kapper: Kapsalon Nathalie en Patricia ==> superkapsel en goede service
-visagiste: Alexandra Deletic ==> Mooi opgemaakt en de make-up heeft heel de dag en nacht gehouden
-fotograaf: Dieter Verbeeck van www.mijntrouwfoto.be ==> prachtige foto's!
-DVD van Videochel (www.videochel.be ) ==> een echte aanrader en helemaal niet duur!
-bruidsboeket: een zijde boeket van bloemenateljee Jacaranda te Hombeek
-feestzaal: Krekelhof te Kuringen ==> vlotte en goede service en bediening, lekker eten!
-ringen: Fede Di Ore
-ceremoniemeester: Georges Roebben ==> hij heeft ondanks enkele tegenvallen alles goed in orde gebracht!
-DJ: Ron Van Dijck ==> aanrader, hij zorgde voor voldoende ambiance!

Foto's:
https://picasaweb.google.com/svenaarts/HuwelijkSvenSara?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKP5qov4oLfq1AE&feat=directlink

Aan alle bruidjes: veel succes met de voorbereidingen en geniet van jullie dag!

Sara
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2074

joke
13-8-2011
 Meld misbruik28-8-2011 13:32:03

Heel mooie fotos van harte gefeliciteerd en geniet van elkaar

grtjs joke

Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik28-8-2011 13:39:31

Dag Sara
Een dikke proficiat! Wat een mooie foto's! Mag ik vragen waar jouw binnenlocatie is?
Groetjes

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik28-8-2011 18:14:12

van harte
geniet van het leven als man en vrouw van elkaar
veel geluk en gezondheid toegewenst

gr francis

Sara
21-5-2011
 Meld misbruik28-8-2011 19:00:25

Hallo,

Onze binnenlocatie was in de Sint-Bernardusabdij in Hemiksem. In het oude gedeelte en het heemkundig museum.

Groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik28-8-2011 21:08:09

proficiat!!x

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik29-8-2011 11:47:38

hele mooie foto's hoor sara!!!
een dikke proficiat en een mooie toekomst samen:-)

Mijntrouwfoto.be

Meld misbruik20-8-2013 17:02:50

Hey Sara,

Leuk om dit te horen en ons aan te bevelen!
En aan alle andere reacties:
bedankt voor de complimenten over onze foto's!
Groetjes,
Mijntrouwfoto.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info