Terug naar overzicht
Zijn dat de dingen op de foto? Zien er echt leuk uit!!Ga je nog dingen zelf maken?
ja dat is wat er op foto staat en ja moet nog veel knutselen en op een korte tijd ma da ga wel lukken
Amai Nathalie ziet er echt goed uit, ik heb destijds ook mijn enveloppendoos zelf gemaakt en ja inderdaad er kruipt veel tijd in! Ben wel benieuwd voor een iets grotere foto van jouw enveloppendoos en gastenboek te zien, als je het ziet zitten stuur je mij een mailtje naar filipa.azevedo@gmail.com? :-) xxx
Zéér mooi, jij bent echt een creatieve ziel precies.Ben al benieuwd naar de andere kunstwerkjes!!Groetjes
Hoe heb je dat effect gekregen? Welke materialen heb je gebruikt? ik heb een aantal dozen gekocht die ik nog moet opnieuw bekleden, maar ik heb niet direct een idee hoe ik dat moet doen en vooral met wat?
Indien je het niet erg vindt, mag je mij ook altijd een foto sturen.Dan heb ik ook een voorbeeldje aangezien ik ook dingen zelf wil maken.deborah.metten@hotmail.comAlvast merci en het ziet er echt goed uit!
heej ik zou ook dingen zeker zelf willen maken... ben dan ook benieuwd met welke materialen je te werk bent gegaan en hoe je het precies hebt gedaan .... een grote foto is ook altijd welkom ( doriendekock@hotmail.com ) x
Het ziet er leuk uit op de foto. Kan je ook grotere foto's doorsturen? Welke materialen heb je gebruikt voor het gastenboek? Ik kijk ernaar uit om het ook zelf te doen... wenskaarten3d@hotmail.com
Het ziet er inderdaad super uit op de foto...... al is het wat klein om het allemaal goed te bestuderen Ik vind het alvast héél mooi en ben héél benieuwd hoe je precies tewerk bent gegaan:-)Ik moet er ook nog aan beginnen namelijk en dat is nu iets dat je al ferm op voorhand kunt doen hé:-)jade.forever@hotmail.comalvast bedankt en proficiat met je mooie creatie:-
heyik ben aan het denken om een enveloppendoos te maken.zou je jouw voorbeeld eens willen doormailen?caroline.de.coster@gmail.com alvast bedankt