Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat zouden jullie doen met de bedankjes

28-8-2011 14:32:55
even een vraagje want hier geraken wij ni aan uit vriend vind per koppel ik per persoon maar dan denk ik dat ik ni ga toe komen. we geven als bedanking zelf gemaakte advocaat in een potje. het en is al wat meer dan het andere maar dat komt omdat het verschilende soorten zijn. zouden jullie nu een per koppel geven of toch elk een?

groeten nathalie

nathalie
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1202

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik28-8-2011 14:37:23

Hoi Nathalie,

Persoonlijk heb ik één per persoon gegeven omdat ik twee aparte bedankjes had, één voor de vrouwen en één voor de mannen... Maar afhankelijk van de grootte van de potjes denk ik wel dat je per koppel eentje zou kunnen geven... Vergeet dan wel niet te rekenen dat je voor de mensen die single zijn evenzeer één potje moet geven, dus niet gewoon de helft rekenen maar echt per persoon/koppel apart als je snapt wat ik bedoel hihi :-)

xxx

Jessica

Meld misbruik28-8-2011 17:26:46

Hey Nathalie

Wij hebben 1 roos per koppel gegeven.
Groetjes

Leen
18-6-2011
 Meld misbruik28-8-2011 19:05:44

Wij hadden één per koppel voorzien.
Enkel voor de naaste familie hadden we er eentje per persoon voorzien.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik28-8-2011 21:14:38

zien dat je het wel duidelijk maakt aan de gasten ... heb al eens meegemaakt dat een koppel niet voor elke persoon één had, sommige mensen hadden dit echter niet door en namen allebei iets ... vermeld het duidelijk! x

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik28-8-2011 22:23:58

Wij geven waarschijnlijk één per koppel maar we hebben voor een kleine bedanking gekozen.
Als we iets groter zouden geven zouden we het waarschijnlijk per koppel hebben gegeven.

kim
7-7-2012
 Meld misbruik29-8-2011 15:55:51

Wij geven ook 1 bedankje (een zakje gepersonaliseerde m&m's) per koppel.
En als we er nog te veel over hebben, geven we onze 'beste' vrienden of familie 2 per koppel...

Ik laat onze bruidskindjes deze samen met mij uitdelen, dus das wat handiger dan dat ze het zelf mogen nemen. Anders zijn er inderdaad koppels die er misschien 2 nemen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-8-2011 10:36:20

Hangt een beetje af van hoe groot jouw potjes zijn... Kunnen ze gemakkelijk 'in twee gedeeld worden'? Of zijn het redelijk kleine en eerder porties voor 1 persoon?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...