Terug naar overzicht
Hoi Nathalie, Persoonlijk heb ik één per persoon gegeven omdat ik twee aparte bedankjes had, één voor de vrouwen en één voor de mannen... Maar afhankelijk van de grootte van de potjes denk ik wel dat je per koppel eentje zou kunnen geven... Vergeet dan wel niet te rekenen dat je voor de mensen die single zijn evenzeer één potje moet geven, dus niet gewoon de helft rekenen maar echt per persoon/koppel apart als je snapt wat ik bedoel hihi :-) xxx
Hey Nathalie Wij hebben 1 roos per koppel gegeven. Groetjes
Wij hadden één per koppel voorzien. Enkel voor de naaste familie hadden we er eentje per persoon voorzien.
zien dat je het wel duidelijk maakt aan de gasten ... heb al eens meegemaakt dat een koppel niet voor elke persoon één had, sommige mensen hadden dit echter niet door en namen allebei iets ... vermeld het duidelijk! x
Wij geven waarschijnlijk één per koppel maar we hebben voor een kleine bedanking gekozen.Als we iets groter zouden geven zouden we het waarschijnlijk per koppel hebben gegeven.
Wij geven ook 1 bedankje (een zakje gepersonaliseerde m&m's) per koppel.En als we er nog te veel over hebben, geven we onze 'beste' vrienden of familie 2 per koppel...Ik laat onze bruidskindjes deze samen met mij uitdelen, dus das wat handiger dan dat ze het zelf mogen nemen. Anders zijn er inderdaad koppels die er misschien 2 nemen.
Hangt een beetje af van hoe groot jouw potjes zijn... Kunnen ze gemakkelijk 'in twee gedeeld worden'? Of zijn het redelijk kleine en eerder porties voor 1 persoon?