TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
28-8-2011 15:23:26
Hoi Evelyn,
Een playlist heb ik zelf niet echt, maar ik heb toen ook tijdens mijn zoektocht deze site ontdekt: http://www.eerstehulpbijfeesten.nl/playlist/ Je kan namelijk door op "+" te klikken een nummer aan je playlist toevoegen. Je kan dan per soort/jaartal enzo selecteren en dan zo je nummers kiezen. Heel eenvoudig!
Veel succes ermee"
Groetjes, Filipa
|
|
an
12-8-2011
|
28-8-2011 17:20:33
beste evelyn, een dj draait best naargelang het publiek, als je hem nummers opgeeft gaat hij die proberen constant daarin te verwerken en draait hij niet meer naar het publiek en genre. Dikwijls krijg je dan een saaier feest. Best geef je een paar liedjes op die je echt wilt horen. Een goede dj draait zowiezo goed voor het publiek. Een dj die zijn zin mag doen, is ook gemotiveerder en beter ;)
groetjes
|
|
Dirk
|
29-8-2011 22:39:54
... als ik daar eventjes verder op mag inpikken? Inderdaad, een DJ is geen jukebox en ellenlange playlists kunnen ietwat verstikkend overkomen, zeker als je dit heel strikt wil hanteren. Tegelijk moet een ervaren DJ openstaan voor de muziek die het bruidspaar graag zou horen en dat kan nu eenmaal best via een lijstje. Dus maak daar geen probleem van, stel een lijstje samen (zo goed als altijd is dat een excel-lijst) en zet er prio's bij van wat je zeker wil, langs nummers die je heel graag hoort tot dingen die er eventueel wel bij mogen. Een goede DJ-set bestaat eigenlijk uit een mix van inspiratie van het moment met voorafgaande afspraken in het hoofd. Langszij komen dan meestal nog verzoeknummers binnen die nog een goede timing moeten krijgen. Dan nog met de ogen op de dansvloer om reacties te volgen en eventueel bij te sturen... Gezonde stress! Daarvoor doen we het! :-)) Partygreets, DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
DEBORAH
17-9-2011
|
4-9-2011 9:43:54
hallo,
ik ga volledig akkoord met an :
een goede dj, kijkt nr de gasten, met welke genre er ambiance in de keet komt, ... tuurlijk heb je altijd verzoekplaatjes die hij er gerust zal spelen, maar ikzelf opter zeker voor geen play-list, daar onze dj dat ten strengste heft afgeraden. Hij vertelde dat hij moest draaien voor een bruidspaar met een playlistn, hij mocht echt gn andere muziek draaien dat dat er op papier stond.
Toen hij speelde met playlist stond er niemand te dansen op de dansvloer(alleen het koppel) en hij heeft even zijn stoute schoenen aangetrokken en een paar nummers lukraak gespeeld, op deze muziek stond de dansvloer vol.
Die bruid hoorde dat er muziek bij zat die niet op de play-list stond,en ze ging dat vertellen tegen de dj. Ok zei de dj als jij wil dat ik de playlist wil volgen dan doe ik dat : terug geen volk op dansvloer.
Dit is kort samengevat.
Zo zie je maar dat een dj wel goed aanvoeld welke muziek hij moet draaien voor het publiek hoor.
Hopelijk heb ik je hiermee een stapje verder geholpen.
Ik zie ook dat jij de dag voor ons trouwen, we wensen jullie alvast veel succes en hopelijk mogen we het mooie weer in ontvangst nemen
Grtjs
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|