TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lotte
23-6-2012
|
5-9-2011 11:14:46
Hey Sandra,
Het Beukenhof is inderdaad een leuke zaal, heel leuk gerenoveerd. Zoals je zegt, is het wel spijtig dat er maar een kleine tuin aan is.
Het Beukenhof is zo'n beetje ons stamcafé. Mijn vriend voetbalt al jaren bij Opstal, dus we zitten daar praktisch elke week. Aangezien wij daar regelmatig eetfestijnen van de voetbal (en carnaval ) meemaken, hebben we deze zaal bewust niet gekozen.
Maar ik denk niet dat je je keuze zal beklagen.
groetjes Lotte
|
|
Sandra
7-9-2012
|
5-9-2011 11:30:17
Hey Lotte,
Ik snap dan ook waarom jij ze niet neemt :-). Ik wou zo bijvoorbeeld feestzaal Pergola in Merchtem ook niet, omdat ik daar ooit nog gewerkt heb...had ook zo iets van 'been there, done that'...Ik snap het dus volledig :-)!
Beukenhof was voor ons de zaal die we het best konden 'aankleden' naar ons goesting...dat is ook een heel lief madammeke é :-). Die laat ons echt ons zin doen! Dus wij huren een externe firma in voor lounge meubilair, tapijt, loper, licht en geluid... Komt goed!
groetjes
|
|
Lotte
23-6-2012
|
5-9-2011 11:42:50
Mireille en Marco zijn echt lieve mensen. We kunnen er ook niets verkeerd aan vragen, zeker mijn vriend niet . Het eten in hun cafe (is in feite meer een taverne he) is ook lekker. Ja, we hebben er al heel wat uurjes doorgebracht De Pergola hebben wij niet bezocht. Ze hebben elke keer onze communniefeesten verzorgd en die waren super in orde, maar we wilden ook eens iets anders. Onze feest gaat door in Hof Ten Eenhoorn in Asse. In ieder geval nog veel plezier met je voorbereidingen! groetjes
|
|
Sandra
7-9-2012
|
5-9-2011 12:08:11
Bedankt! Jullie ook nog veel succes!!
groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|