Terug naar overzicht
ik kan je niet helpen maar met een beetje creativiteit lijkt me dit niet moeilijk na te maken.mss een idee om dat te gaan doen?
da's ook een optie die ik al overwogen heb maar ik heb hier totaal geen ervaring mee en zou niet willen dat het cheap overkomt da's een laatste redmiddel dus
Je hebt wel zo'n clapboards in fotokader. De onze komen van expo.
Misschien is dit een alternatief http://www.ebay.co.uk/itm/15-Clapboard-Place-Card-Holder-Wedding-Favours-/250877151320?pt=UK_Home_Garden_Celebrations_Occasions_ET&hash=item3a69718858kleine klapbordjes waarop je een kaartje kan vaststeken
@ Stephanieziet er leuk uit ! maar ik heb het nodig om aan de mensen te geven op de receptie zodat ze weten naar welke tafel te gaan, dient dus niet echt als naamkaartje maar gewoon als tafelaanduiding :-)toch bedankt ik kan misschien iets zoeken in dat genre.
Hello, Kijk eens op www.sistersinwonderland.eu . Hier hebben ze ook veel 'Hollywood'-spulletjes.
Geef ze mssn een cinematicket...ik wil je dit wel doormailen?
@ TinaZou het mogelijk zijn om het voorbeeld van jullie cinematicket naar mij door te mailen?Wij zouden graag onze gasten naar tafel krijgen met een filmticket (DJ ook bijhorende filmmuziek laten spelen) maar hebben totaal geen idee waar en hoe we met het uitvoeren moeten beginnen...Jullie trouwen dus volgende week? Spannend! Alvast bedankt en geniet nog van de laatste voorbereidingen!groetjes,Claudia
Hey Tina,ben een tijdje niet online geweest en zie nu pas je berichtje.je mag me het ticketje zeker doormailen op isabelleke1@hotmail.com