Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan elke en phyllis

21-6-2006 16:35:05
hoi,

ik las dat jullie ook in het onderwijs staan. Van waar zijn jullie? Komen de kindjes van de klas ook naar de mis en zo ja, wat geven jullie?

groetjes

tjorvina
19/8/2006

tjorvina
19-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 931

tine
25-2-2006
 Meld misbruik21-6-2006 16:48:47

Hoi,
Ik ben reeds 116 dagen getrouwd nu. Ik geef les in het eerste leerjaar de kindjes van de klas waren heel betrokken. Ze mochten tijdens de mis ook zelf een liedje zingen, ik had eenvoudige misboekjes voor hen gemaakt, er werd een verhaal verteld uit een prentenboek enz. Na de mis had ik aan de kerk een mini-receptie voorzien zodat ook de kinderen en hun ouders even konden meevieren, zonder dat ze naar het echte feest hoefden te komen.
Bij een collega, kleuterjuf, waren de kindjes er ook, maar zij hadden niet echt een taak. Er was wel vooraan in de kerk een plaats voor hen voorzien zodat ze alles goed konden volgen!

Groetjes,

Tine (tineruiters@hotmail.com)

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik21-6-2006 18:34:37

Hoi,

Ik sta ook in het onderwijs, maar dan BuSO.
Ik ben er eigenlijk nog niet uit, of ik de lln. een uitnodiging zal geven of niet. Er staat nl. een site op en zo en als er mensen wat persoonlijke dingen zouden achterlaten op gastenboek of zo... dan kunnen de lln. dat lezen. 't Is niet al te goed dat ze al te veel privé weten want sommigen kunnen dat moeilijk plaatsen.
Anderzijds weet ik dat sommigen het mss leuk zouden vinden om te komen kijken naar de mis... Wat zouden jullie doen?

sarah
15-7-2006
 Meld misbruik21-6-2006 18:59:50

hoi,
ik werk al 6 jaar in Anderlecht in een concentratieschool.Vermits de kindjes allemaal marrokaans of turks zijn,zullen ze allemaal op vakantie zijn als ik trouw.maar heel de kleuterschool heeft wel een kadoo gemaakt,wat ik die dag van mijn collega's ga krijgen!ik ben zeer benieuwd!!!!!
groetjes
Sarah
15/07/06

Phyllis

Meld misbruik21-6-2006 20:55:46

Hoi hoi,

ik sta in het vierde leerjaar te Merksem. In mijn klas zitten ook veel allochtonen die op vakantie zullen zijn naar hun vaderland. Toch zullen er leerlingen aanwezig zijn. Alleen heb ik geen idee met hoeveel ze zullen zijn. Daarom ga ik in de cremerie vragen of hij met zijn karretje tot aan de kerk zou willen komen. Zo kunnen alle kinderen daar dan een ijsje gaan halen op onze kosten. Mijn vriendin had dit ook gedaan (zij staat ook in het onderwijs) en dat was goed in de smaak gevallen.

Groetjes,

Phyllis
28/07/06

Elke
8-7-2006
 Meld misbruik21-6-2006 21:24:15

Ik ben van Leuven en werk in Brussel. Ik heb de ouders allemaal een uitnodiging gegeven. Van een aantal ouders heb ik een reactie gekregen dat ze op vakantie zijn, van andere dat ze gaan komen. Het zijn ook vooral allochtone kinderen en vermits ze kleuters zijn hebben ze geen speciale taak.

Elke
08/07/06

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik23-6-2006 10:05:58

Elke,
Heb je soms op Heilig Hart in Leuven voor onderwijzeres gestudeerd? En wanneer afgestudeerd? (ik in 2004)

Tjorvina, ik werk ook in Anderlecht maar dan in BuSO-school in de Neerpedestraat. Waar is jouw schooltje gevestigd?

Groetjes,
Trien

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik23-6-2006 10:06:34

oeps ik bedoel natuurlijk Phyllis ipv Tjorvina... sorry

Phyllis

Meld misbruik23-6-2006 18:45:16

Katrien, ik denk dat je Sarah bedoelde...

groetjes,
Phyllis

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik24-6-2006 12:20:28

Opes, inderdaad. Nogmaals sorry. Was deze week ziek en heb echt heel verwarde dingen gedaan... dus ook hier op de site blijkbaar...

Elke
8-7-2006
 Meld misbruik26-6-2006 12:27:03

Hey,

Ik ben inderdaad in heilig-hart afgestudeerd in 2004 als kleuteronderwijzeres.

Groetjes

Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...