TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
20-4-2013
|
29-8-2011 10:15:50
Hey Tyrona, ik ken de prijzen niet, maar ik zou eens gaan horen in een muziekschool in de buurt naar laatstejaarsstudenten (bij leerkracht kamermuziek of samenspel). Iedereen moet kamermuziek of samenspel volgen (vroeger was dit toch zo), en vaak vinden die het wel leuk om zo eens een mis te spelen. Qua vergoeding valt dit meestal heel goed mee (vaak hebben die zelf niet eens een vaste prijs, en moet je dat onderling overeen komen). En anders misschien het concervatorium van Gent? Maar voor Pachelbel heb je 3 violen + een cello nodig. Met 1 viool + 1 cello of met 2 violen gaat dit niet zo mooi klinken, denk ik.
Zelf heb ik ooit gespeeld in de mis van vrienden van ons. Ik was toen alleen, en speelde altviool (cellosuites van Bach, maar herschreven voor alt). En dat gaf blijkbaar ook een heel mooie klank, ook al was het maar 1 instrument. Dus misschien is dit ook een optie (niet dat ik je hierbij kan helpen, want ik speel al jaren geen altviool meer, maar 't is voor extra ideetjes te geven).
Groetjes Katrien
|
|
sanderijn
|
29-8-2011 10:36:17
Hallo Tyrona,
als professioneel violiste/pianiste werk ik voor huwelijken geregeld samen met celliste. Contacteer me dus gerust als je graag op ons beroep wil doen. Dat kan via tantrijn@hotmail.com.
groetjes,
Sanderijn
|
|
Nette
7-4-2012
|
29-8-2011 12:39:38
Hey, een vriendin van mij speelt in het strijkkwartet idee-fixe ( www.idee-fixe.be). Ik heb geen idee van hun prijzen; het zijn vier conservatoriumstudenten van Antwerpen.
|
|
petra
|
29-8-2011 21:42:15
Je kan eens naar de plaatselijke muziekacademie gaan. Meestal zijn laatstejaars wel geïnteresseerd om zoiets te doen.
|
|
tyrona
15-6-2012
|
10-9-2011 23:13:21
Wel, het is eigenlijk een strijkkwartet dat ik zoek. ik zal es navraag doen in de plaatselijke muziekschool van gistel. als het teveel geld kost neem ik gewone muziek. Had al een liedje van Marco borsato " Ik hoor bij jou" als binnenkomst in gedachten. bedankt voor de vele fijne reacties:)
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|