Terug naar overzicht
Ik lees hier vaak Vistaprint of mensen die een foto (of een compilatie van meerdere foto's) laten afdrukken via hun fotograaf, die er dan een bedankkaartje van maakt. Veel succes!
Hoi Katrien, Zoals Jessica ook al zei: Vistaprint. Ik bestel daar altijd alles en dat is niet anders geweest voor onze trouw hoor :-) Heel goede service en heel goede print kwaliteit, ben echt tevreden. We hebben dezelfde ontwerp als onze uitnodigingen... Indien je wenst kan ik je altijd via e-mail een voorbeeldje sturen van hoe ons bedankkaartje eruit ziet. Heb je al een idee van wat er allemaal mogelijk is :-)Groetjes,Filipa
Wij hebben zelfs onze uitnodigingen laten maken bij Vistaprint. Wel met een eigen ontwerp maar er is zeer veel mogelijk met eigen foto's en ontwerpen van hun ook. Toen we de uitnodigingen kregen stond de achterkant echter ondersteboven geprint. Ik heb dit toen gemeld en ze hebben ze gratis herdrukt en toegestuurd! 3 dagen later had ik ze al, Prima service dus.
Zoals al gezegd: VistaprintHeel makkelijk te maken, en heel vlug geleverd.Ik had de "normale" levering gevraagd, die normaal 2 weken tijd neemt en ik had de kaartjes een week later al :)
wij drukken een foto af! we hadden een parasol met "thank you" beschilderd en daarmee een leuke foto genomen. Die sturenw e dan op met een woordje op achterkant
Wij hebben met de foto's van de fotograaf kaartjes besteld op de website van de hema... €1,4 per stuk maar wel heel mooi... GroetjesElke
Wij hebben één van de foto's van de huwelijksshoot gebruikt en via de website van het Kruidvat bedankkaartjes besteld (4,95 euro voor 10 fotokaartjes incl. enveloppen). Zeer goeie kwaliteit en naar mijn mening dus absoluut niet duur!
Wij via www.fotokaarten.nl Héél tevreden van!
bedankt voor de tips..;