Terug naar overzicht
Hallo Katja,het is altijd leuk om kinderen te hebben als bruidsmeisjes, maar dit is niet noodzakelijk. Hun voornaamste functie is van jullie te begeleiden naar het altaar en bij het buitengaan (voorgaan). Wat je ze voor de rest laat doen is volledig vrij: sommigen laten hen bloemblaadjes strooien terwijl ze voorgaan, de ringen aanbrengen, ... De kledij moet niet gelijk zijn (als het trouwens een jongen en een meisje is gaat dat zowiezo moeilijk) maar ik vind persoonlijk wel dat het best in dezelfde stijl is.Groetjes,Evy
Hoi,Bij ons zal mijn zus ons bruidsmeisje zijn en zij is op dat moment 17, niet echt het prototype van een bruidsmeisje dus. Maar wij vinden dat dat ook best kan. Qua kleding zal zij in dezelfde stijl gekleed zijn, want dat is toch wel het mooiste als bruid en bruidsmeisje qua kledingstijl wat op elkaar gelijken. Groetjes, Katleen & Erik
hallo,bij ons zijn de kindjes van mijn toekomstige schoonzus onze bruidkindjes (op dat moment dan 4,3 mnd en 1,6 mnd).ze zullen bij het buitengaan rozenblaadjes strooien en de oudste zal de ringen aanbrengen. bij het buitenkomen zullen we allen samen balonnen oplaten gaan. Ik ben van plan om hen iets aan de doen in wit linnen (een kleedje of zo iets).wij trouwen volgend jaar in mei dus dan is het de periode van de communies (dus er zal waarschijnlijk wel een grote keuze zijn).veel succes alvast.groetjes K.