Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede di Oro - 2 weken vertraging

29-8-2011 12:01:55
Hey allemaal,

op 28 februari hebben we bij Fede di Oro onze trouwringen besteld. Op dat moment twijfelde ik nog tussen 2 modellen, en toen werd me verzekerd dat onze ringen ruimschoots op tijd klaar zouden zijn (namelijk eind augustus). Als ik echt niet tevreden was over het model dat we uiteindelijk hadden gekozen, dan zouden ze het gratis aanpassen naar het andere model. Met een gerust hart hebben we dan het voorschot betaald.

Vanmorgen heb ik hen opgebeld, ze lieten weten dat ze 2 weken vertraging hebben: de ringen zullen pas af zijn half september. Daarna is er nog genoeg tijd om bijvoorbeeld de maat aan te passen, maar niet om het model zelf nog aan te passen.

Heeft er iemand al ooit meegemaakt of gehoord dat Fede di Oro niet op tijd klaar was met de trouwringen? Aan de ene kant heb ik veel vertrouwen in hen, het contact was tot nu toe zeer goed en ze hebben een zeer goede reputatie (waarvan ze zich niet kunnen permitteren om die te bezoedelen). Aan de andere kant.. toch wat onrust!

Groetjes,
Hanne

Hanne
1-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 982

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik29-8-2011 12:10:17

Ik moet zeggen dat ik hier op het forum continue lees dat ze toch wel altijd een beetje vertraging hebben, of toch héél erg op het nippertje.. Maar het komt altijd weer goed. En dat is het belangrijkste hé.

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik29-8-2011 12:58:14

De ringen werden bij ons 2 weken voor ons huwelijk geleverd.
De ring van mijn man was te klein, de zaterdag voor ons huwelijk waren beide ringen geleverd... en dat vond ik nog op tijd :)

Ze hebben misschie vertraging, maar ze leveren wel perfect service... misschien kunnen ze eruit leren en kunnen ze aan de trouwers 2 weken langer zeggen dan normaal :)

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik29-8-2011 14:46:23

Aiai, wij trouwen op dezelfde dag en wij hebben onze ringen pas besteld begin juli bij FDO. Zelf vonden we het aan de late kant, maar ze zeiden dat het zeker op tijd klaar zou zijn. Midden september ongeveer. Wij waren dus wel op de hoogte dat het nipt zou zijn. Maar als wij er ook nog eens twee weken moeten bijtellen... hopelijk niet!

Ik duim samen met jou dat onze ringen op tijd en meteen goed zullen zijn!!

Groetjes
Caro

evelyn
16-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 17:47:38

hey,
ik trouw al binnen 17dagen,
heb vandaag een mailtje gestuurd naar hen en direct ook antwoord gehad!
ze hadden tegen ons gezegd dat we mochten beginnen luisteren vanaf eind augustus!
volgende week gaan we er om, dus ook maar 10dagen voor onze trouw!
ben zeker dat alles goed gaat zijn en moest er nog een aanpassing moeten gebeuren is dat binnen de halve dag klaar!
dus ik heb er alle vertrouwen in :)
groetjes

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 23:38:14

ik heb eind vorige week ook eens gebeld,ze zeiden dat ze normaal tegen eind deze week klaar zouden zijn en we dan eens mochten opbellen of ze zelf gingen opbellen om afspraak te maken ze te komen halen
Dus ook een 14dagen voor onze trouw,aanpassingen kunnen ze in een half dagje doen zei hij nog aan de telefoon dus nog geen paniek

groetjes

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik30-8-2011 8:13:56

Hey allemaal,

oké, ik ben dus duidelijk niet de enige Bedankt voor de bemoedigende reacties, ik ben er al heel wat geruster in!

Groetjes,
Hanne

Kim
9-9-2011
 Meld misbruik2-9-2011 13:46:15

Hallo Hanne,

Hier ook een ongeruste klant van FDO.
Ringen zijn besteld in mei n.a.v. bezoek, wij trouwen volgende week; 9 september.
Ze zouden 16 augustus geleverd worden; helaas heb ik ze nog steeds niet binnen en krijg het nu wel erg benauwd zoals je begrijpt.
We houden wel vertrouwen maar toch houd ik er rekening mee dat het misschien niet goed gaat komen....
Ik hoop dat jullie ringen op tijd zijn!

Groetjes,
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...