Terug naar overzicht
Ik moet zeggen dat ik hier op het forum continue lees dat ze toch wel altijd een beetje vertraging hebben, of toch héél erg op het nippertje.. Maar het komt altijd weer goed. En dat is het belangrijkste hé.
De ringen werden bij ons 2 weken voor ons huwelijk geleverd.De ring van mijn man was te klein, de zaterdag voor ons huwelijk waren beide ringen geleverd... en dat vond ik nog op tijd :)Ze hebben misschie vertraging, maar ze leveren wel perfect service... misschien kunnen ze eruit leren en kunnen ze aan de trouwers 2 weken langer zeggen dan normaal :)
Aiai, wij trouwen op dezelfde dag en wij hebben onze ringen pas besteld begin juli bij FDO. Zelf vonden we het aan de late kant, maar ze zeiden dat het zeker op tijd klaar zou zijn. Midden september ongeveer. Wij waren dus wel op de hoogte dat het nipt zou zijn. Maar als wij er ook nog eens twee weken moeten bijtellen... hopelijk niet!Ik duim samen met jou dat onze ringen op tijd en meteen goed zullen zijn!! GroetjesCaro
hey, ik trouw al binnen 17dagen, heb vandaag een mailtje gestuurd naar hen en direct ook antwoord gehad!ze hadden tegen ons gezegd dat we mochten beginnen luisteren vanaf eind augustus!volgende week gaan we er om, dus ook maar 10dagen voor onze trouw!ben zeker dat alles goed gaat zijn en moest er nog een aanpassing moeten gebeuren is dat binnen de halve dag klaar! dus ik heb er alle vertrouwen in :)groetjes
ik heb eind vorige week ook eens gebeld,ze zeiden dat ze normaal tegen eind deze week klaar zouden zijn en we dan eens mochten opbellen of ze zelf gingen opbellen om afspraak te maken ze te komen halenDus ook een 14dagen voor onze trouw,aanpassingen kunnen ze in een half dagje doen zei hij nog aan de telefoon dus nog geen paniekgroetjes
Hey allemaal,oké, ik ben dus duidelijk niet de enige Bedankt voor de bemoedigende reacties, ik ben er al heel wat geruster in!Groetjes,Hanne
Hallo Hanne,Hier ook een ongeruste klant van FDO.Ringen zijn besteld in mei n.a.v. bezoek, wij trouwen volgende week; 9 september.Ze zouden 16 augustus geleverd worden; helaas heb ik ze nog steeds niet binnen en krijg het nu wel erg benauwd zoals je begrijpt. We houden wel vertrouwen maar toch houd ik er rekening mee dat het misschien niet goed gaat komen....Ik hoop dat jullie ringen op tijd zijn!Groetjes,Kim